Маємо намір швидше відкрити ще три нові заклади, тому шукаємо інвестора.
Поточний стан
Дві кав'ярні.
Працюємо два роки.
Працюємо в прибуток, не зважаючи на пандемію.
Ринок
Працюємо з самою різною аудиторією розпочинаючи від мам з дітьми та закінчуючи програмістами, студентами, тощо.
Проблема або Можливість
Гостям наших кав'ярень подобається продукт, що ми для них готуємо. Підхід до роботи такий, щоб поєднати в собі синергію сервісу та кухні.
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми професійно готуємо каву, чи робимо гостей наших локацій більш щасливими.
Конкуренти
Прямих конкурентів не маємо. Альтернатива для гостей - приготування кави вдома, для чого ми продаємо їм каву в пачках.
Переваги або дифференциатори
Великий досвід роботи в сфері у власника мережі.
Постійне реінвестування частини прибутку під розвиток локацій:
- розвиток та навчання команди;
- реклама та маркетинг;
- власне навчання як в кавовій сфері, так і отримання різноманітних знань в сфері підприємницької діяльності.
Фінанси
Продаж кави в кав'ярні.
Продаж додаткових суміжних товарів.
Бізнес-модель
Масштабуємось в ширину по формату мережі закладів з кавою, що готується як по технології еспресо, так і різноманітними альтернативними методами.
Цільове призначення інвестицій
Відкриття ще трьох нових закладів, а саме:
- орендна плата за перший та останній місяць, оплата послуг рієлтора;
- базовий ремонт в локації;
- обладнання локації необхідними меблями для комфорту гостей;
- базова закупка інгредієнтів, обладнання, тощо;
- реклама та маркетинг нових закладів: вивіски, пряма реклама, промо, тощо;
Пропозиція інвестору
Базові розрахунки в презентації. Всі деталі при зустрічі.