Фото - Крафтова пекарня «Помпейка»
play_arrow
Переглянути
54715

Крафтова пекарня «Помпейка»

Виготовлення крафтового хлібу на природніх заквасках

Україна, Закарпатська область
Галузь: Харчова промисловість
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 31.10.2021
Показати контакти
3
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Крафтова міні-пекарня «Помпейка» випікає різноманітні хлібо-булочні вироби виключно на натуральних, природніх заквасках. Кінцевий продукт є справжнім, натуральним хлібом, таким, яким його пекли ще бабусі наших бабусь. Сучасною мовою його можна назвати біо- або екохлібом.
Використання заквасок замість дріжджів передбачає довготривалу технологію, але такий продукт дійсно натуральний, корисний і смачний.
Маркетингові дослідження свідчать про зростання попиту на крафтову свіжу випічку і нетиповий хліб, що не випускають великі хлібозаводи, але які цілком здатні запропонувати міні-пекарні.

Поточний стан

Наразі наша сімейна пекарня «Помпейка» реалізовує випікання хлібу з використанням мінімального необхідного набору технічного обладнання - це 2 тістомісильні машини різного об'єму, розстоєчна шафа на 16 рівнів та конвекційна піч на 8 рівнів. Все наявне обладнання та інвентар (за виключенням печі) було придбано за власні кошти.

Ринок

Протягом останніх кілька років в світі встановлюється тренд на здоровий спосіб життя і здорове харчування, що безсумнівно вплинуло на розвиток хлібопекарської галузі як в Україні, так ї в усьому світі. Поширення ідей здорового способу життя сприяє збільшенню популярності хлібобулочних виробів з більш корисними властивостями, таких як бездріжджовий, хліб із додаванням злаків та інших. Попит на такі нетрадиційні сорти хліба задовольняють в основному невеликі пекарні та кондитерські, що мають можливість змінювати асортимент продукції швидко і у широких межах.
Наш хліб прекрасно підійле тим, хто веде активний спосіб життя, хоче бути здоровим, красивим ї є проти усіляких харчових добавок. У його складі немає консервантів, розпушувачів і шкідливих хімічних елементів. Ми ніколи не використовуємо дріжджі. Це означає, що при мінімальній кількості калорій, наш покупець отримає максимум користі!
Дбайливе поводження з тістом, відмова від використання хімічних покращувачів, правильні продукти, технології та рецептури гарантують неперевершену якість і унікальний смак нашого хліба та випічки.

Проблема або Можливість

Конвекційна піч, яка використовується на пекарні, взята в оренду. Щомісячні витрати за користування піччю становлять 3000 грн/місяць, тобто 36000 грн/рік, що значно впливає на загальний чистий прибуток. З іншого боку, заміна наявної конвекційної печі на більш сучасну пароконвекційну піч дасть змогу розширити асортимент продукції та покращити її якість.
Для підтримання відповідних санітарних норм на виробництві потрібно встановити глибоку промислову мийку для посуду.
Для забезпечення зручності реалізації всього технологічного процесу потрібно закупити додатковий інвентар, посуд та ємності для тіста, форми для випікання та розстоювання хлібу.

Рішення (Продукт або Послуга)

Доцільно було б придбати сучасну пароконвекційну піч.
В результаті ми зможемо збільшити обсяги продукції, що випікається на пекарні, а також значно розширити асортимент хлібо-булочних виробів. Це дозволить розширити ринкові можливості шляхом збільшення ринкової аудиторії. В результаті можемо очікувати збільшення валового доходу з 300 тис. грн. на рік до 800 тис. грн.

Конкуренти

Основною (комерційною мстою впровадження даного бізнес-плану є збільшення валового доходу сімейної крафтової міні-пекарні майже в три рази (з 300 тис.гри. до 800 тис.грн. на рік)
В процесі реалізації етапів впровадження бізнес-проекту ми очікуємо поступове збільшення об'ємів продукції, що випікається на пекарні. Також цей процес включатиме в себе значне розширення асортименту продукції з метою залучення та задоволення потреб більш широкої ринкової аудиторії.
Оцінимо основні показники ефективності впровадження розробленого бізнес-плану:
Рентабельність = 335900 / 468234,8 * 100% = 71,73%,
Строк окупності проєкту, місяців = (468234,8 + 123000)/ 335900 х 12 міс. = 21 місяців.
Отримані результати підтверджують доцільність впровадження створеного проєкту.

Переваги або дифференциатори

Наш продукт є справжнім, натуральним хлібом (біо-хліб, еко-хліб).
Широкий та унікальний асортимент хлібо-булочної продукції на заквасках.
Використання виключно натуральних заквасок замість промислових дріжджів.
Використання екологічної та корисної сировини.
Наш продукт пыдыйде людям з особливими потребами в харчуванні (цукровий діабет, непереносимість глютену, інші розлади шлунково-кишкового тракту).

Цільове призначення інвестицій

1. Покупка та встановлення пароконвекційної печі
2. Покупка та монтаж глибокої мийки для посуду
3. Пошив та брендування уніформи для персоналу
4. Закупівля паперових пакетів та коробок для упаковки продукції
5. Брендування паперових пакетів та коробок
6. Закупівля додаткових форм для розстоювання подового хлібу
7. Закупівля додаткових форм для випікання
8. Закупівля додаткового посуду та інвентарю
9. Розробка сайту-візитки
10. Впровадження системи лояльності

Команда або Керівництво

Фотографії

Фото 1 - Виготовлення крафтового хлібу на природніх заквасках
Фото 2 - Виготовлення крафтового хлібу на природніх заквасках
Фото 3 - Виготовлення крафтового хлібу на природніх заквасках
Фото 4 - Виготовлення крафтового хлібу на природніх заквасках
Фото 5 - Виготовлення крафтового хлібу на природніх заквасках
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility519
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт