Фото - Edudito
play_arrow
Переглянути
44365

Edudito

Make School Education Fun

Україна, Харківська область
Галузь: Освіта, навчання
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 31.01.2020
Min інвестиція
$  100.000
Показати контакти
Всього необхідно
$ 300.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Головна ідея проекту - Make school education fun.
Тобто зробити навчання цікавим. Яким чином? - застосовуючи інтерактивні засоби навчання, елементи гейміфікації та адаптивні алгоритми. Мета проекту - створити платформу для учнів, вчителів і батьків та інтегрувати її в систему навчання України.

Поточний стан

Вересень - жовтень 2019 рік:
тестування гіпотези, що якість нашого контенту подобається дітям - успішно.

Березень 2020 рік:
пілотний запуск для 10 шкіл платформи Ерудіто з 2 предметами: Математика, Англійська мова.

Тестування гіпотез: інтерфейс є зручним для вчителя, достигаємо необхідного рівня Retention для учня, 10% батьків тестової групи конвертуються.

Березень - Вересень 2020, реалізація маркетингової стратегії продукту.

Вересень 2020 рік
старт Ерудіто у 2,3 класах НУШ.

Вересень 2021 рік -
старт Ерудіто у 4,5,6 класах НУШ. + локалізація Іспанська, Англійська.

Вересень 2022 рік - старт Ерудіто у 7,8,9 класах.

Вересень 2023 рік - старт Ерудіто у 10, 11,12 класах.

Ринок

Розмір ринку України: Учнів 4042 тис. (держкомстат 2018р.)
Педагогічних кадрів прибл. 450 тис. Це величезний ринок, у
якому доля EdTech-стартапів є невисокою. Можемо сказати, що сфера освіти ще не пройшла цифрову трансформацію. Ми плануємо покроковий вихід на ринок.
Ємність ринку
Держ замовл.\підручників - 400-600 млн грн/рік
Ринок навчальних послуг та репетиторства 2-3 млрд. грн.
Ринок дистанційного навч. - 200 млн грн.
Ринок інклюзії та домашньої освіти - 300-400 млн грн.
====
Загальний об'єм - 5 млрд. грн.

Проблема або Можливість

Проект - це траблшутер.

Рішення (Продукт або Послуга)

Продукт.

Ми хочемо надати рівний доступ до якісної освіти українським школярам і після цього виходити на світовий ринок. Ідея - задовольнити потреби Вчителя, учня та батьків у трикутнику навчання. Вчитель - отримує готовий до використання контент, який зручно використовувати на уроках, цей контент є універсальним. Також вчитель отримує нашу підтримку та технологічні консультації, щоб він відчував себе комфортно і на одному рівні з сучасними
підлітками.
Учень - отримує адаптивний навчальний контент у мобільному додатку з викостанням елементів гейміфікації, щоб стимулювати його навчання. Є можливість задати питання вчителю, на всі питання ми дамо професійну відповідь. Емоціональний зв'язок забезпечують персонажі, їх можно прокачувати та одягати.
Батьки отримують зручну, інформативну та об'єктивну статистику щодо успіхів своєї дитини. Аналізуючі досягнення учня, ми візуалізуємо сильні та слабкі сторони кожної дитини, щоб корегувати навчання.

Конкуренти

Наша ідея є унікальною на ринку в тому контексті, якому ми її
впровадимо. Але ринок освітніх технологій не є "блакитним ринком". Вже є схожі продукти та компанії-конкуренти.

Прямі конкуренти в Україні:
https://learning.ua/ (3 роки на ринку, мало учнів-користувачів); https://www.matific.com/ua/ (є підтримка від МОН, міжнародний стартап).


Непрямі конкуренти в Україні
https://edpro.ua/mozaik (роблять інтерактивні дошки та мають ліцензію на софт mozaik,);

http://edugames.rozumniki.ua/ (роблять електроні книги з
нашими партнерами та іншими видавництвами);

https://bristarstudio.com/uk/ (роблять гарні додатки, але немає
користувачів); https://osvitoria.media/ (можливість залучити
великі кошти).

Світові Конкуренти:

Epic - контент високої
якості, спрямований на розвиток дитини, та не прив'язаний до шкільної програми.

TinyTap - інтерактивні игрі, спрямовані на дітей дошкільного віку, та 1-3 Grades.

MathLearner - хіт у навчанні математиці, активний маркетинг та сотні тисяч користувачів.

Переваги або дифференциатори

0. Сильна та вмотивована команда.
1. Залучення трьох сторін навчального процессу у одній платформі.
2. Залучення гейміфікації та суперперсоналізації.
3. Використання тестів, що адаптуються до учня.
4. Нові формати контенту: анімовані комікси, інтерактивні ігрі, відео, тощо.
5. Партнери: https://i.imgur.com/1mWnuJX.png

Цільове призначення інвестицій

Розвиток продукту, заробітна платня, загальні витрати та витрати на маркетинг.

Пропозиція інвестору

Деталі визначимо у перемовинах.

Команда або Керівництво

Ментори-порадники

Ризики

Галузеві бар'єри:
- вимоги МОН: необхідно буде отримати гриф міністерства на платформу.
- плинні вимоги Нова Українська Школа (НУШ).
- необхідність рецензування матеріалів методистами та психологами
- міністерства освіти цільових країн, які надають протекцію внутрішнім компаніям.

Технологічні:
- складність платформи.
- висока ціна ІТ-спеціалістів.
- інертність вчителів.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

2018 рік - Startup School from YC (Terziev, Kereya) - product Ganjifa play, це настільна гра, запуск на kickstarter плануємо у 2020. Зараз змістилися пріоритети на Erudito.

2019 рік - Startup School from YC (Kereya, Osovets, Terziev) - продукт Erudito, навчальний додаток для учнів молодших класів. За 2 місяця ми зробили перший MVP, запустили закрите тестування у 20 школах по
Україні.

2020 рік - Startup School from YC - продукт Erudito

Фотографії

Фото 1 - Edudito

Відео про продукт

Адреса сайту

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility783
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт
Адреса сайту