Фото - Edudito
play_arrow
Переглянути
44365

Edudito

The most intelligent app which converts educ. into a game

Україна, Харківська область
Галузь: Освіта, навчання
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 23.07.2020
Min інвестиція
$  75.000
Показати контакти
Всього необхідно
$ 250.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Головна ідея проекту - зробити навчання цікавим.

Для дітей - це Можливість пройти всю програму навчального року за 3 місяці.
Для вчителів - це Збереження до 80% вашого часу під час перевірки домашніх завдань.
Для батьків - розумніша дитина, та більше свободного часу.

Поточний стан

Вересень - жовтень 2019 рік:
тестування гіпотези, що якість нашого контенту подобається дітям - успішно.

Березень 2020 рік:
пілотний запуск для 10 шкіл платформи Ерудіто з 2 предметами: Математика, Англійська мова.

Тестування гіпотез: інтерфейс є зручним для вчителя, достигаємо необхідного рівня Retention для учня, 10% батьків тестової групи конвертуються.

Квітень-травень :
- 6 шкіл в Харкові, 30 загалом, 46 вчителів
- 1500 студентів використовують платформу
- 30% завдань для 3 класу розроблено
- діти та батьки у захваті.

Літо 2020
Розробка та реалізація маркетингової стратегії.
Тестування бізнес-моделі.

Вересень 2020 рік
старт Ерудіто у 3,4 класах НУШ.

Вересень 2021 рік -
старт Ерудіто у 4,5,6 класах НУШ. + локалізація Іспанська, Англійська.

Ринок

Етап 1: Україна
$200млн розмір ринку освіти в Україні
$80млн ринок освітніх послуг в тому числі і репетиторство
2021наша ціль отримати 10%від загального ринку освіти


Етап 2: Світ
розмір ринку освіти в Мексиці та Південної Америки: $5.1 bln
розмір ринку освіти у Португалії: $13.4 bln

Ми плануємо локалізувати контент та додаток, та запустити продукт у Іспанії. Португалії. Мексиці.

Проблема або Можливість

Проект - це траблшутер.

Рішення (Продукт або Послуга)

Продукт.

Ми хочемо надати рівний доступ до якісної освіти українським школярам і після цього виходити на світовий ринок. Ідея - задовольнити потреби Вчителя, учня та батьків у трикутнику навчання. Вчитель - отримує готовий до використання контент, який зручно використовувати на уроках, цей контент є універсальним. Також вчитель отримує нашу підтримку та технологічні консультації, щоб він відчував себе комфортно і на одному рівні з сучасними
підлітками.
Учень - отримує адаптивний навчальний контент у мобільному додатку з викостанням елементів гейміфікації, щоб стимулювати його навчання. Є можливість задати питання вчителю, на всі питання ми дамо професійну відповідь. Емоціональний зв'язок забезпечують персонажі, їх можно прокачувати та одягати.
Батьки отримують зручну, інформативну та об'єктивну статистику щодо успіхів своєї дитини. Аналізуючі досягнення учня, ми візуалізуємо сильні та слабкі сторони кожної дитини, щоб корегувати навчання.

Конкуренти

детальний аналіз за посиланням:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zgSwp8gSHkk00Ovub0oSH9ZEHEiz7_WW/edit#gid=2133201893

Переваги або дифференциатори

0. Сильна та вмотивована команда.
1. Залучення трьох сторін навчального процессу у одній платформі.
2. Залучення гейміфікації та суперперсоналізації.
3. Використання тестів, що адаптуються до учня.
4. Нові формати контенту: анімовані комікси, інтерактивні ігрі, відео, тощо.
5. Партнери: https://i.imgur.com/1mWnuJX.png

Фінанси

Прибуток - 0.

Витрати близько 23-26 тис долл щомісяця.

Бізнес-модель

Бізнес-модель - підписка.

1 міс коштує 200 грн.
Для вчителя - безкоштовно.

3,4 класс - це 840 тис учнів.
Залучаємо 70%, які живуть в містах, це близько 540 тис учнів.

Очікувана конверсія 5%-8%
Прибуток: $150 - $240, на ринку України.
Залучаємо мережу шкіл "Ранок", охват близько 70% шкіл України.

Цільове призначення інвестицій

Розвиток продукту, заробітна платня, загальні витрати та витрати на маркетинг.

Пропозиція інвестору

10 equity for $250 000.
Erudito valuates now at 2 500 000.

We made 2 rounds with investors, last one was $150k for 10% equity.

Команда або Керівництво

Ментори-порадники

Ризики

Галузеві бар'єри:
- плинні вимоги Нова Українська Школа (НУШ).
- необхідність рецензування матеріалів методистами та психологами


Технологічні:
- складність платформи.
- висока ціна ІТ-спеціалістів.
- інертність вчителів.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

2018 рік - Startup School from YC (Terziev, Kereya) - product Ganjifa play, це настільна гра, запуск на kickstarter плануємо у 2020. Зараз змістилися пріоритети на Erudito.

2019 рік - Startup School from YC (Kereya, Osovets, Terziev) - продукт Erudito, навчальний додаток для учнів молодших класів. За 2 місяця ми зробили перший MVP, запустили закрите тестування у 20 школах по
Україні.

2020 рік - Startup School from YC - продукт Erudito

2020 рік - Unicorn Battle Kiev

2020 рік - Ukrainian Startup Fund - обрано проект на пітчдей, очикуємо запрошення.

2020 рік - відправлено документи на USAID грантову програму.

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility2293
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт