Контроль наявності товару на полицях в магазині онлайн, інформування відповідальних про низький залишок товару. Контроль активності мерчендайзерів, оптимізація їх робочого часу. Зменшення кількості обслуговуючого персоналу. Формування аналітики з отриманих даних. Як результат, підвищення прибутку на 15-20% (на контрольованих товарах)
Текущее состояние
Розроблена, виготовлена та протестована в реальних умовах система.
Рынок
Крупні та середні ритейлери в усіх розвинених країнах світу
Проблема или Возможность
Out Of Stock(OOS). 72% причин пустих полиць виникають з вини самого магазину. Товар є в підсобних приміщеннях, але персонал не знає що полиця пуста і його необхідно доставити, або не коректно зроблене замовлення на поставку і товар відсутній взагалі.
Мала ефективність роботи мерчендайзерів
Відсутність контролю мерчендайзерів
Решение (Продукт или Услуга)
Ми онлайн контролюємо кількість продукту на полицях та сповіщаємо відповідальну особу що необхідно доставити.
На основі аналітичних даних формуємо список до замовлення.
Надаємо мерчендайзеру онлайн звіт про підконтрольні йому товари чи магазини
Фіксуємо присутність мерчендайзера біля кожного приладу, формуємо звіт для його керівника
Конкуренты
Wiseshelf, smartshelf, мерчендайзери
Преимущества или дифференциаторы
Доступність для клієнта, можливість надшвидкого масштабування
Финансы
Всі фінансові розрахунки будуть надані на етапі перемовин
Бизнес-модель
SAAS
Клієнт сплачує за кожен SKU що контролюється приладом
Целевое назначение инвестиций
1. Поліпшення особистого кабінету користувача 2. Оновлення ПЗ 3. Виробництво перших партій пристрою
Предложение инвестору
Буде озвучено на етапі переговорів
Команда или Руководство
Роман Юденко
Власник
Риски
Затягування часу
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ