Контроль наявності товару на полицях в магазині онлайн, інформування відповідальних про низький залишок товару. Контроль активності мерчендайзерів, оптимізація їх робочого часу. Зменшення кількості обслуговуючого персоналу. Формування аналітики з отриманих даних. Як результат, підвищення прибутку на 15-20% (на контрольованих товарах)
Поточний стан
Розроблена, виготовлена та протестована в реальних умовах система.
Ринок
Крупні та середні ритейлери в усіх розвинених країнах світу
Проблема або Можливість
Out Of Stock(OOS). 72% причин пустих полиць виникають з вини самого магазину. Товар є в підсобних приміщеннях, але персонал не знає що полиця пуста і його необхідно доставити, або не коректно зроблене замовлення на поставку і товар відсутній взагалі.
Мала ефективність роботи мерчендайзерів
Відсутність контролю мерчендайзерів
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми онлайн контролюємо кількість продукту на полицях та сповіщаємо відповідальну особу що необхідно доставити.
На основі аналітичних даних формуємо список до замовлення.
Надаємо мерчендайзеру онлайн звіт про підконтрольні йому товари чи магазини
Фіксуємо присутність мерчендайзера біля кожного приладу, формуємо звіт для його керівника
Конкуренти
Wiseshelf, smartshelf, мерчендайзери
Переваги або дифференциатори
Доступність для клієнта, можливість надшвидкого масштабування
Фінанси
Всі фінансові розрахунки будуть надані на етапі перемовин
Бізнес-модель
SAAS
Клієнт сплачує за кожен SKU що контролюється приладом
Цільове призначення інвестицій
1. Поліпшення особистого кабінету користувача 2. Оновлення ПЗ 3. Виробництво перших партій пристрою