Украина, Киевская область
Отрасль: Логистика и склады, Недвижимость, Сельское хозяйство, Торговля, Транспорт
Стадия проекта: Готов прототип или продукт
Побудова контейнерного терміналу з організації перевезень контейнерів по річці Дніпро Чорне море Київ із розмитненням та логістикою контейнерів
Текущее состояние
Підготовлено повний розрахунок вартості та окупності проекту, проведено попередні домовленості із власниками обладнання необхідного для реалізації проекту, проведено вивчення ринку, проведено вивчення найбільш ефективної території побудови контейнерного терміналу і т.д
Рынок
Внутрішній ринок України, Ринок Білорусії, Грузії Турції, Китаю та інших сусіждніх держав
Проблема или Возможность
В умовах розвитку всесвітньої логістики наша країна пасе задніх хоча розташована у самому центрі логістичних потоків, ціль проекту розробка логістичного маршруту з Балтійського до Чорного моря. Клієнтами компанії будуть усі фізичні та юридичні особи як України так і інших сусідніх держав, які отримують будь-які товари із за кордону в Україну та навпаки, тобто імпорт та експорт товарів у контейнерах, а також транзит.
На сьогоднішній день вантаж у контейнері доставляється до центральних регіонів із за кордону (Турція, Грузія, Китай) в основному морськими суднами до Одеси, а потім вантажними автомобілями в центр України,
оскільки є проблема довгого розмитнення контейнерів в Одеському порту, від цього збільшується час доставки товарів і відповідно вартість доставки та як наслідок вартість товару!!!!!!
Решение (Продукт или Услуга)
Побудова контейнерного терміналу, поблизу Києва на річці Дніпро, а в подальшому і інших терміналів та транспортування вантижів по річці Дніпро водним транспортом дасть можливість за умови правильної організації, доставляти та відправляти вантажі знизивши вартість транпортування для замовника, скоротити строки транспортування та зберегти дороги.
Конкуренты
Одеський порт
Преимущества или дифференциаторы
Доставка вантажу за допомогою одного виду транспорту у короткі терміни
Знижена вартість через видсутність необхідності у перевантажені та доставки декількома видами транспорту
Финансы
Доставка 20-ти футового контейнера З Києва до Стамбулу за 1200 дол протягом 7-ми днів. Окупність 100% інвестицій протягом 3-х років.
Бизнес-модель
Створення 5 повязаних Компаній
1. Судоволодилець
2. Термінал
3. Логістика
4. Контейнер
5. ЖД