Займаюся музикою вже 8 років, але у 2018- му році вирішив зробити перезапуск творчості, написав альбом, знайшов клуби для концертної діяльності. Не вистачає коштів для запису альбому та рекламної компанії для концертів. Інвестуючи в проект, інвестор отримує кошти з концертів, продажі іменних речей. Маю детальний бізнес - план охочим детально ознайомитися відправляю на пошту.
Ціль - За допомогою інвестицій запустити концертну діяльність та отримувати кошти з концертів.
Результат - інвестор отримає свої інвестиції плюс відсотки, а я отримаю концерти та кошти для музики.
Поточний стан
Підготовка до запуску зроблена, потрібно записати альбом та назначити дату концертів в клубах з якими є домовленості.
Ринок
Взагалі ринок україномовної реп музики на даний момент пустий, є виконавці, але популярність відсутня. Є конкуренти з інших жанрів, але це не буде заважати ділити цільову аудиторію. Цільова аудиторія 16 -27 років, переважно жителі західної та центральної України. Ринок буде і надалі мертвий без зовнішніх інвестицій. Прикладом є американський, французький, російський ринок, де реп виконавці гастролюють та отримують гонорари завдяки інвестиціям та популяризації жанру в країні.
Проблема або Можливість
Можливість проводити концерти в різних містах України, що забезпечить повернення інвестицій
Рішення (Продукт або Послуга)
Для того щоб музикальний продукт у вигляді альбомів та кліпів був готовий та приносив кошти, потрібні інвестиції на його реалізацію.
Конкуренти
Прямих конкурентів немає в жанрі україномовного репу, є артисти з інших жанрів та зарубіжні реп виконавці.
Переваги або дифференциатори
Україномовна музика набуває популярності, чого тільки коштує концерт Океану Ельзи на Олімпійському в Києві. Також важливим є можливість отримати цільову аудиторію яку забрали зарубіжні реп виконавці. На ринку це буде щось в новинку, тому резонанс гарантований.
Фінанси
На даний момент я можу зібрати 100 -150 людей на власному концерті, білети коштують в середньому 100 грн, дохід виходить 15 000- 10 000 грн за один концерт. Якщо кожний тиждень проводити один концерт то в середньому дохід за місяць буде 60 000 - 40 000 грн.
Якщо брати перспективи на 5 років, то при правильному просуванні можна збирати на концертах 1 0000 - 2 000 людей та заробляти за один концерт 100 000 - 400 000 грн.
Бізнес-модель
Створення продукту.
- Запис альбомів та синглів.
- Знімання музикальних кліпів.
- Створення іменних речей.
- Фотосесія
Маркетинг.
- Робота над просуванням музики як бренду в соціальних мережах VK, Facebook, Instagram(SMM)
- Просування музикальних кліпів в Youtube.
- Просування концертів оффлайн та онлайн.
Організація концертів.
- Пошук клуба.
- Пошук спонсорів.
- Рекламна компанія.
- Продаж квитків.
- Розв'язання питання з транспортом, проживанням.
- Налаштування звуку та світла.
- Концерт.
Інвестиції потрібні для створення музикального продукту та монетизації. Записавши альбом можна влаштовувати концерти на протязі всього року, а концерти будуть приносити прибуток.
Пропозиція інвестору
В процесі переговорів всі деталі готовий озвучити.
Ризик втратити інвестиції є, але при грамотному підході навіть при найгіршому варіанті частина інвестицій буде збережена. Головним ризиком є пусті зали, якщо люди не будуть приходити на концерти тоді можуть початися проблеми з прибутком. Для того щоб мінімізувати ризики є пропозиції:
1) Тестування
Виділити кошти на запис альбому, маркетинг та три концерти, після чого можна підрахувати витрати та прибутки, тим самим інвестор отримає реальні показники та зможе прийняти рішення на рахунок продовження фінансування проекту.
2) Інвестування раундами.
Наприклад, створити три раунди, в кожному раунді відбувається інвестиція в 1 000$, якщо один із раундів дійде до критичної точки то інвестор зможе більшу частину коштів зберегти або прийняти рішення про наступні кроки.