Жінки/Чоловіки віком від 18 до 39р-46р, з високою соціальною активністю, клас середній +, бізнес клас, інтереси (подарунки, бутік подарунків, онлайн покупки, кондитерські виробі, десерти, тістечка, подарункові кошики, покупки, дні народження, ресторані, кондитерські, святкові дні, зухвалі та красиві, висока мода, fashion show, натуральний продукт, natural foods, Gift wrapping, шоколад, foof&wine, пекарня, love stories)
Харків - прогнозований розмір аудиторії 310 600, прогнозована ємність ринку (310 600*0,0036*1=1116 покупок/міс.). Коефіцієнт норма вживання - 0,0036, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google
Дніпро - прогнозований розмір аудиторії 470 000, прогнозована ємність ринку (470 000*0,0033*1=1551 покупок/міс.). Коефіцієнт норма вживання - 0,0033, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google
Київ - прогнозований розмір аудиторії 1 900 000, прогнозована ємність ринку (1 900 000*0,0039*1=7410 покупок/міс). Коефіцієнт норма вживання - 0,0039, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google
Одеса - прогнозований розмір аудиторії 1 400 000, прогнозована ємність ринку (1 400 000*0,0026*1=3640 покупок/міс).Коефіцієнт норма вживання - 0,0026, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google
Львів - прогнозований розмір аудиторії 640 000, прогнозована ємність ринку (640 000*0,0031*1=1984 покупок/міс).Коефіцієнт норма вживання - 0,0031, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google