Ми інтегруємо постачальників косметики зі своїми клієнтами (салони краси, аптеки, магазини), забезпечуючи автоматизоване управління замовленнями на основі фактичних запасів клієнтів та використання продуктів. Більше того, система автоматично рекомендуватиме нові товари та акції та вирішуватиме типові проблеми під час замовлення. Крім того, доступ у реальному часі до товарних запасів дозволяє платформі прогнозувати майбутні замовлення та виявляти нові тенденції. Як результат, постачальники зменшать ручну роботу на 90%, а загальні витрати постачальників на 30-35%.
Поточний стан
Проведено більше 40 годин опитувань клієнтів та триває опитування нових клієнтів з США
Триває розробка MVP версії - готова модель прогнозування, готовий прототип, триває розробка інтерфейсів для постачальників та клієнтів, незабаром розпочнеться інтеграція з CRM
Початковий пілот з одним з найбільших постачальників
Ринок
100 тис. постачальників косметики по всьому світу (10 тис. в США), $200 млрд. - ринок професійної косметики у всьому світі в 2019 р. (продажі через салони краси, аптеки, магазини та маркетплейси). 4,6% - річний приріст.
Основна мета: ринок США (27% світового ринку), випробувальний майданчик - український ринок, оскільки ми вже маємо 1500+ салонів як клієнтів та контакти з найбільшими місцевими постачальниками.
Проблема або Можливість
Працюючи з салонами краси, ми виявили, що вони стикаються з труднощами при оформленні замовлення на професійну косметику. Вони не можуть зробити правильне замовлення, оскільки їм важко рахувати запаси і вони не можуть передбачити використання товару. Це призводить до неправильних запасів (як дефіциту, так і зайвих одиниць) та частих або термінових замовлень. В результаті постачальники отримують величезний обсяг роботи з підготовкою замовлень, проблеми з низьким середнім чеком, непередбачуваним попитом та іншим.
Ми виявили, що у багатьох випадках постачальники наймають сотні торгових представників (керованих безпосередньо або дистриб'юторами), які ходять по салонам, допомагають їм розрахувати запаси, передбачити використання та зробити замовлення. Щоб укласти одну угоду на $1 тис. і збільшити вартість угоди в кілька разів, потрібно 3-4 години. Деякі салони роблять замовлення по телефону або електронною поштою. Однак вирішення питань із клієнтом про відсутність запасів на стороні постачальника, проблеми з цінами та логістикою все одно займають багато часу.
Все це призводить до високих витрат на замовлення та нехватку часу на продаж нових товарів та пошук нових клієнтів. Більше того, професійні постачальники косметики стикаються з тією ж проблемою, що й інші їхні клієнти: магазини та аптеки. Останнім часом постачальники косметики зрозуміли важливість проблеми: велика кількість персоналу торгового представника робить витрати на придбання занадто високими, і, отже, весь сегмент дрібних замовлень став збитковим.
З іншого боку, постачальники мають недостатньо інформації про запаси та використання клієнтів та кінцевий попит на продукцію. Це ще більше погіршує ситуацію. Постачальники відчувають невизначеність при плануванні запасів, оскільки не мають інформації про кінцевий попит та тенденції (що ще важливіше для нових товарів).
Підводячи підсумок, ми виявили велику складну проблему, пов’язану з неорганізованим процесом замовлення, величезним обсягом роботи та невизначеністю у процесі продажу професійної косметики.
З іншого боку, протягом останніх кількох років B2C ринок збуту косметики бурхливо розвивається завдяки маркетплейсам. Вони пропонують широкий вибір, помірні ціни та набагато вищий рівень сервісу порівняно з поточним процесом замовлення через постачальників вручну. Значна частина клієнтів B2B перейшла на маркетплейси. Постачальники майже втратили прямий вплив на процес продажу, інформацію про поведінку споживачів та контроль над кінцевими цінами.
Конкуренти
Згідно з детальними дослідженнями, активних конкурентів, що забезпечують автоматичне замовлення товарів у косметичній промисловості, на даний момент немає.
В даний час кілька великих постачальників розробляють власні рішення, а також є автоматичне замовлення продуктів в інших галузях - FMCG, будівництво тощо (Ordering.co, Baxterplanning.com, Relexsolutions.com).
Переваги або дифференциатори
Основними відмінностями між Supplio та конкурентами є:
1) загальна платформа для всіх постачальників замість окремого рішення для кожного постачальника:
1.а) набагато простіше і резонніше для клієнтів підключитися до однієї замість десятків таких систем,
1.b) ефект мережі - новий постачальник запрошує більше клієнтів, новий клієнт запрошує своїх інших постачальників,
2) більше інтеграції з CRM-системами для клієнтів та постачальників та відкрите API для задоволення навіть найбільших потреб постачальників
3) галузева механіка для планування замовлень, рекомендацій щодо продуктів та вирішення типових питань із замовленнями.
Фінанси
На даний момент ми інвестуємо обмежені ресурси в розробку та маркетинг Supplio від компанії AI Helps - CRM-система для салонів краси (ті самі засновники, 2000+ клієнтів у 24 країнах, $0,5 млн. ARR, 42 працівники, bootstrapped).
У нас поки немає платежів від постачальників (Supplio стартував кілька місяців тому), але переговори з одним з найбільших постачальників на ринку перебувають на завершальній стадії (що значно зменшить наш інтерес до зовнішнього фінансування).
Термін кредитування
24 місяці
Процентна ставка, %
18
Тип застави
Нерухомість
Бізнес-модель
Бізнес-модель
1) Комісія за транзакцію 2-5% від кожного автоматизованого завершеного замовлення
2) Абонплата $2K-$15K/місяць для доступу до аналітики по закладам та управління дистриб'юторами
3) Аукціонна модель для реклами нових товарів, рекламних акцій тощо.
Робота з постачальниками через:
1) LinkedIn та електронна пошта (холодні контакти)
2) Участь у виставках (після закінчення епідемії)
3) Мотивація рефералів між місцевими відділеннями одного постачальника
4) Контент-маркетинг
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми інтегруємо клієнтів (салони краси, аптеки, магазини) та постачальників, інтегруючи CRM клієнтів та ERP постачальників із платформою Supplio. Supplio збиратиме інформацію про запаси, використання та замовлення. На основі зібраних даних Supplio допоможе клієнтам робити замовлення (наша модель планування вже перевірена і показала набагато кращі результати, ніж ручні замовлення), завчасно реагувати на критичний рівень запасів і навіть робити автоматичне планування замовлень. Потім замовлення попадає безпосередньо до системи постачальника. Постачальнику в більшості випадків не потрібен менеджер, який повідомляє фактичну ціну, доступні посади тощо. Більше того, система автоматично рекомендуватиме нові товари та акції та вирішуватиме типові проблеми із замовленнями (наприклад, заміна товарів). Крім того, доступ у реальному часі до товарних запасів дозволяє платформі прогнозувати майбутні замовлення та виявляти нові тенденції. Як результат, постачальники зменшать ручну роботу на 90%, загальні витрати постачальників на 30-35% і матимуть прямий доступ до спілкування та зворотного зв'язку клієнтів.
1) Один з найбільших постачальників або альянс постачальників пропонує власну платформу
2) Сильний опір представників з продажу постачальників, оскільки більшість із них буде звільнено або переведено на інші посади
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Sector X (Kyiv, Ukraine) - https://ua.sectorx.city
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Один з топ-20 переможців "Best Early Stage Startups in Ukraine 2020" - https://awards.center42.tech/results2020#rec207875531