Екологічна утилізація автомобільних шин, відходів ГТВ і ПММ методом низькотемпературного піролізу, без викидів шкідливих сполук в атмосферу та грунт.
Поточний стан
Локація - с.Ба́бинці — селище міського типу Бородянського району Київської області України
Ринок
- Котельне паливо - підприємства, що експлуатують рідкопаливні пальники (асфальтові заводи, хімічні, металургійні, склодувні підприємства, житлово-комунального господарства і т. д.)
- Металобрухт реалізується на великі металобази або металопереробні комбинати. Також робимо брухт чугуну
- Технічний вуглець, частково переробити на паливні брикети, що складають суттеву конкуренцію паливним брикетам з відходів деревини за калорійністю. Вуглецевий залишок - виробники будматеріалів, хімічні виробництва, виробництва активного вугілля, сорбентів, добавок до палива і т. п.
Проблема або Можливість
Типи кліентів:
- підприємства, які зобовязані утилізувати автомобільні шини, відходи ГТВ (гумотехнічні вироби) і ПММ (паливо-мастильні матеріали). Дані відходи утворюються в багатьох сферах, наприклад: ЖКГ, полігони ТПВ, автотранспортні підприємства, автогосподарства, заводи ГТВ, кар'єри, ГЗК, целюлозно-паперові підприємства, упаковка, нафтовидобуток і т. д.
- фізичні особи, які бажають утилізувати автомобільні шини, відходи ГТВ і ПММ
- Споживачи котельного палива, та нафто-переробні заводи
- Металопереробні комбинати
- Підприємства споживачи технічного вуглецю
Конкуренти
Компанії, які переробляють ГТВ у гумову крихту та вже мають сталі канали поставок.
Як відомо з публічних джерел, в Україні переробляється близько 20% автомобільної гуми, тому конкуренцію в заготівлі сировини наразі не приймаємо до уваги.
Переваги або дифференциатори
Аналіз не проводився. Розділ буде оновлюватись
Фінанси
- Котельне паливо реалізується за середньоринковою ціною, наразі це від 7500 грн./т. - Металобрухт реалізується за ціною заготівельників (від 1000 грн./т.)
Термін кредитування
12 місяців
Процентна ставка, %
36
Бізнес-модель
Пропонуємо підприємствам, які зобовязані утилізувати відходи ГТВ і ПММ, більш комплесний підхід з утилізації, ніж компанії які переробляють ГТВ у гумову крихту, за тіж самі кошти.
Пропонуємо співпрацю сервісам шиномонтажу та СТО з вивозу відходів ГТВ і ПММ. Співпрацю у збиранні відходів ГТВ і ПММ на базі ціх підприємств за невелику плату від власників авто, яка розподіляється між компаниєю і партнером, за вивоз і зберігання, відповідно. Це також буде сприяти впізнаваності компанії
Кампанія з пропаганди, на обслуговуваній теріторії, у напрямках:
- зберегти довкілля - здати відходи ГТВ і ПММ на майданчик партнера
- зниження залежності від імпорту нафтопродуктів й енергоносійв, та коливань курсу валют
Більшу частку прибутку (80-90%) планується реінвестувати у розвиток як технічної бази, так і бренду, розширення обслуговуваної теріторії, а також просуваняя серед населення ідеї утилізації спожитих ГТВ і ПММ.
Тому пропозиція буде цікава інвестору, який вкладає кошти на строк від 4 років.
Рішення (Продукт або Послуга)
Надає послугу:
- з утилізації автомобільних шин, відходів ГТВ і ПММ підприємствам, які зобовязані утилізувати ці матеріали.
Виробляє:
- Котельне паливо, яке моливо використовувати відразу, або переробляти на НПЗ в бензинові, дизельні и інші фракції
- Металобрухт (металокорд з шин)
- Технічний вуглець, який переробляється на паливні брикети, що якісно близьки до вугля антрациту
- Піролізний газ для власних потреб, надлишок переводити в тепло
- Тепло - за умови впровадження удосконалень, можливо реалізовувати надлишкове тепло, або виробляти електроенергію
Відсутні ризики повязані з якістю сировини
Відсутні валютні ризики
Основні ризики:
Сталість поставок сировини, щоб не було простою обладнання і персоналу
Можливе зниження цін на основний продукт - котельне паливо - за умови зниження світових цін на нафту та/або рост курсу гривні. (Але у світлі останніх змін у цінах на нафту, то є малоймовірна можливість)
Аварія (у т.ч. пожежа) на підприємстві через помилку персоналу або за інших обставин