Фото - ПрофЕкоСистеми
45767

ПрофЕкоСистеми

Екологічна утилізація автомобільних шин, відходів ГТВ і ПММ

Україна, Київська область
Галузь: Автотехобслуговування, Металургія, Нафтопереробка, Хімія, Енергетика
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 10.10.2020
Min сума позики
$  5.000
Дохідність, що передбачається
36% на рік
Показати контакти
7
Всього необхідно
$ 35.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає інвестиції
 

Ідея

Екологічна утилізація автомобільних шин, відходів ГТВ і ПММ методом низькотемпературного піролізу, без викидів шкідливих сполук в атмосферу та грунт.

Поточний стан

Локація - с.Ба́бинці — селище міського типу Бородянського району Київської області України

Ринок

- Котельне паливо - підприємства, що експлуатують рідкопаливні пальники (асфальтові заводи, хімічні, металургійні, склодувні підприємства, житлово-комунального господарства і т. д.)
- Металобрухт реалізується на великі металобази або металопереробні комбинати. Також робимо брухт чугуну
- Технічний вуглець, частково переробити на паливні брикети, що складають суттеву конкуренцію паливним брикетам з відходів деревини за калорійністю. Вуглецевий залишок - виробники будматеріалів, хімічні виробництва, виробництва активного вугілля, сорбентів, добавок до палива і т. п.

Проблема або Можливість

Типи кліентів:

- підприємства, які зобовязані утилізувати автомобільні шини, відходи ГТВ (гумотехнічні вироби) і ПММ (паливо-мастильні матеріали). Дані відходи утворюються в багатьох сферах, наприклад: ЖКГ, полігони ТПВ, автотранспортні підприємства, автогосподарства, заводи ГТВ, кар'єри, ГЗК, целюлозно-паперові підприємства, упаковка, нафтовидобуток і т. д.
- фізичні особи, які бажають утилізувати автомобільні шини, відходи ГТВ і ПММ

- Споживачи котельного палива, та нафто-переробні заводи
- Металопереробні комбинати
- Підприємства споживачи технічного вуглецю

Конкуренти

Компанії, які переробляють ГТВ у гумову крихту та вже мають сталі канали поставок.
Як відомо з публічних джерел, в Україні переробляється близько 20% автомобільної гуми, тому конкуренцію в заготівлі сировини наразі не приймаємо до уваги.

Переваги або дифференциатори

Аналіз не проводився. Розділ буде оновлюватись

Фінанси

- Котельне паливо реалізується за середньоринковою ціною, наразі це від 7500 грн./т.
- Металобрухт реалізується за ціною заготівельників (від 1000 грн./т.)

Термін кредитування

12 місяців

Процентна ставка, %

36

Бізнес-модель

Пропонуємо підприємствам, які зобовязані утилізувати відходи ГТВ і ПММ, більш комплесний підхід з утилізації, ніж компанії які переробляють ГТВ у гумову крихту, за тіж самі кошти.

Пропонуємо співпрацю сервісам шиномонтажу та СТО з вивозу відходів ГТВ і ПММ. Співпрацю у збиранні відходів ГТВ і ПММ на базі ціх підприємств за невелику плату від власників авто, яка розподіляється між компаниєю і партнером, за вивоз і зберігання, відповідно. Це також буде сприяти впізнаваності компанії

Кампанія з пропаганди, на обслуговуваній теріторії, у напрямках:
- зберегти довкілля - здати відходи ГТВ і ПММ на майданчик партнера
- зниження залежності від імпорту нафтопродуктів й енергоносійв, та коливань курсу валют

Більшу частку прибутку (80-90%) планується реінвестувати у розвиток як технічної бази, так і бренду, розширення обслуговуваної теріторії, а також просуваняя серед населення ідеї утилізації спожитих ГТВ і ПММ.
Тому пропозиція буде цікава інвестору, який вкладає кошти на строк від 4 років.

Рішення (Продукт або Послуга)

Надає послугу:
- з утилізації автомобільних шин, відходів ГТВ і ПММ підприємствам, які зобовязані утилізувати ці матеріали.

Виробляє:
- Котельне паливо, яке моливо використовувати відразу, або переробляти на НПЗ в бензинові, дизельні и інші фракції
- Металобрухт (металокорд з шин)
- Технічний вуглець, який переробляється на паливні брикети, що якісно близьки до вугля антрациту

- Піролізний газ для власних потреб, надлишок переводити в тепло
- Тепло - за умови впровадження удосконалень, можливо реалізовувати надлишкове тепло, або виробляти електроенергію

Команда або Керівництво

Ризики

Відсутні ризики повязані з якістю сировини
Відсутні валютні ризики

Основні ризики:
Сталість поставок сировини, щоб не було простою обладнання і персоналу
Можливе зниження цін на основний продукт - котельне паливо - за умови зниження світових цін на нафту та/або рост курсу гривні. (Але у світлі останніх змін у цінах на нафту, то є малоймовірна можливість)
Аварія (у т.ч. пожежа) на підприємстві через помилку персоналу або за інших обставин

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Ні

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Ні
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility2548
star7
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Профінансовано раніше, $
Термін кредитування
Процентна ставка, %
Тип застави
Застава та активи
Бізнес-модель
Рішення (Продукт або Послуга)
Команда або Керівництво
Лід-кредітор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт