Будівництво готелю, який би приносив дохід від 150000$ кожного року.
Текущее состояние
Ідея. Готель буде приносити від 150000$ чистого прибутку кожного року.
Рынок
Портрет клієнта: це сучасна сімя, батьки від 30 до 50 років + діти , з середнім достатком. Знаходяться в межах центральної та східної України, де екологія заставляє бажати кращого. і для оздоровлення себе та дітей їдуть в Карпати попити мінеральні води. Зимою це люди які люблять екстрім і відпочинок на недорогих гірськолижних комплексах .
Проблема или Возможность
Бальнеологічний курорт смт.Східниця , який розвивається швидкими тепами. Є попит на готелі середньої цінової категорії, розраховані на прошарок громадян з середнім доходом і нижче.
Конкуренты
Конкуренти є в вигляді двох чотиризіркових готелів, та з десятка садиб та готелів з приблизно такими ж цінами.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги це правильне обранння місцерозташування готелю, високий сервіс з постійним контролем якості, співвідношення "ціна - якість послуг".
Финансы
За модель візьмемо заповненісь готелю на 50 % на протязі року.
400 грн номер на двох + 225 грн трьох разове харчування з людини. і того 850 грн. з номера х на 20 номерів = 17000 в день .
17000-4000(на харчування) - 2500 на зарплатню для персоналу = 10500 грн.
10500 - 1000 грн комуналка в день = 9500 грн. - В день заробітку з наполовину заповненого готелю.
9500 х 365 (днів в році) = 3467500 грн. / 26 (курс $) = 133 365 $ в рік з наполовину заповненого тотелю.
Звичайно якщо хочаб довести заповненість до 75% то сума заробітку буде напорядок вища, в районі 215000$ в рік.
довести до заповненості в 75% в рік реально, для цього буду використовувати різні джерела реклами готелю та його послуг, персональний сайт, гугл пошук, букінг ком, олх, місце на бігбордах, тісна співпраця з турагенствами України, співпраця з підприємствами центральної та східної України, співпраця з місцевими таксистами, рекламки, магнітики , візитки. Все це разом з хорошим сервісом і справедливою ціною, повинно дати заповненість готелю в районі 75 % в рік.
Срок кредитования
60 месяцев
Процентная ставка, %
20
Тип залога
Недвижимость
Залог и активы
Три земельні ділянки в курортному селищі загальною вартістю приблизно 70 000 $.
Бизнес-модель
На протязі 2 років ввести в експлуатацію готель, на протязі 4 років відробити позичені гроші в Інвестора з процентами. І залишком для себе.
Решение (Продукт или Услуга)
Готель на 35-40 номерів. площа номерів буде 16 кв.м + 4м. сан.уз+ 4 кв.м прихожа.
Перебування в готелі 10 днів для двох дорослих, з трьохразовим харчуванням, буде коштувати приблизно 850грн. в сутку або 17000 грн. за десять днів.
Готель буде розташований в добрій транспортній розвязці селища,(неподалік центральної дороги), неподалік джерел мінеральних вод. Парковка на 20 автомобілів, літній бассейн, з лежакамми, дитячий майданчик, сауна, массаж, спортзал,Більярд, настільний теніс, зона wi-fi на всій території готелю, прокат велосипедів. прокат квадроциклів .За окрему плату консультація лікарів по напрямку лікування мінеральними водами. Транспортні тури на гірськолижні комплекси (зимою). Поїздки на форельники (рибалка райдужної форелі), зоопарк "Лімпопо"Меденичі.Дельфінарій трускавець,"Фортеця Тустань" . трансфери до ж/д вокззалу м.Трускавець (20 км.) трансфери з м.Львова та в м.Львів,(жд Вокзал , Аеропорт) і багато іншого.
Швидкорозвиваючий бальнеологічний курорт Східниця, "Українська Швейцарія". З кожним роком кількість відпочивальників збільшується, пік це новий рік - січень зимою, літом червень - вересень , це ті місяці коли всі готелі забиті битком і знайти вільне місце нетак просто.
Ризики є тільки в воєнній агресії зі сторони Росії. Тому що навіть криза 14-16 років не торкнулясь готельного бізнесу в смт.Східниця, тому що подихати свіжим воздухом, попити мінеральної води, оздоровити себе та дітей до нас ідуть уже з 70 років минулого століття, і з кожним роком бажаючих оздоровитись все більше і більше.
І в тому числі з за кордону, поляки , німці, грузини, вірмени, і навіть росіяни ідуть в Східницю.