Створюємо проект по розвитку туризму в Україні.
Тур агенство з нетиповими турами, а також експедиції по світу.
Запрошувати іноземців в Україну для розвитку внутрішнього туризму.
Тур агентство чистий аркуш на якому можемо малювати численними ідеями також не прив'язувати себе до місцевості, це головний плюс в розвитку.
Текущее состояние
Розробляється сайт.
Є домовленість з котеджами в Карпатах. Готуємось до гірськолижного сезону взимку.
Є постійні клієнти для відпочинку в горах.
Зараз маємо бажання вийти на рівень тури по Україні.
Рынок
ГК Буковель кожний рік розвивається на 15% більше приріст туристів.
Також Карпати зловили хвилю популяризації як для туристів країн СНГ так і для Європейців.
На хвилі популяризації ми хочемо запропонувати туристам з любої країни, якісний та комфортний відпочинок.
Проблема или Возможность
В Україні розвиток туризму мінімальний. Тур агенства пропонують нашим туристам поїхати в Турцию, Єгипет, Шри-ланку, або тур Европою.
При тому що в Україні є багато ресурсів для пізнавального туризму.
Конкуренты
Є численні конкуренти, які організовують відпочинки в Карпатах.
Але наш головний акцент на іноземців, таким чином є перевага в фінансовому заробітку. Ми хочемо розвивати наш сайт на іноземних ресурсах.
Преимущества или дифференциаторы
Перевага компанії в тому, що безліч турагенств націлені на закордонні тури. В свою чергу ми націлені іноземців запрошувати до відпочинку в Україні.
Ми прагнемо розвивати наш проект закордоном, рекламуючи і популяризуючи українську місцевість.
Финансы
Сумму займу прогнозуємо віддати протягом одного гірськолижного сезону.
Для туристів з Європи недільний відпочинок в ціну 600-800$ цілком влаштовує.
В даний момент ми готові приймати 70 туристів на один заїзд/неділю.
Наша ціль займа - для реклами і розвитку мультимедійного сайту.
Головна річ реклама, більше популярність - більше туристів.
Срок кредитования
18 месяцев
Процентная ставка, %
30
Бизнес-модель
Пошук туриста - Відпочинок туриста - Прибуток від туриста
Решение (Продукт или Услуга)
Тому щоб розвивати туризм в Україні ми ставимо акцент на іноземців. Проаналізувавши ринок особливо Карпати в гірськолижний сезон до нас їдуть Європейці для яких відпочинок в гк Буковель є комфортним і дешевим.
Старт в зимній сезон для популяризації компанії на топ ресурсах. Зібравши базу клієнтів за зиму, в теплий сезон почнемо тури по Україні. В той же час організовуємо тури по непопулярним містам світу, для розвитку українських туристів.
Цей проект вже працює, тільки цільова аудиторія люди з країн СНГ.
Тобто так ми підстраховуємо себе від ризику якщо іноземцям стане не цікаво. Людям з країн СНГ теж цікавить відпочинок в горах.
Тому ризики мінімальні.