17426

Український Іван-чай

Украина, Ровненская область
Отрасль: Пищевая промышленность
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 30.05.2017
Min инвестиция
$ 6.000
3
Хочу инвестировать
help_outline Что произойдет после нажатия?

Комиссия с Инвестора не взымается

После нажатия будут показаны контакты автора или менеджера Startup.Network

Потребуется авторизация

Всего необходимо
$ 60.000
Рейтинг
equalizer 157 из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Идея
Крафтовий виробник Іван-чаю та елітних купажів на його основі. Ми збираємо листя Іван-чаю у Карпатах, і перетворюємо його на органічний ферментований чай.
Виготовлення автентичного Іван-чаю, який був широко відомий ще за часів Київської Русі. Ми створюємо чесний органічний продукт, що здатен витіснити із щоденного вжитку імпортні чаї, бо не поступається їм ані за смаком, ані за позитивним впливом на організм.
Іван-чай - порівняно новий продукт для сучасного українця, але уже впізнаваний і такий, що викликає інтерес. Це та галузь, яка варта уваги, бо Україна - багата на рослини країна і це дивно, що усі її мешканці поколіннями п'ють імпортні чаї. Іван-чай -продукт, який може і повинен стати національним.
Текущее состояние
Працюємо з 2014 року.
За цей час:
1. Зареєстровано ТМ.
2. Маємо 2 запатентовані види чаю, які сміливо можна назвати абсолютним эксклюзивом.
3. Співпрацюємо із сегментом HoReCa та магазинами великих міст України (дрібний опт). Це близько 20 магазинів у Києві, Одесі, Рівному, Чернівцях, Львові та ін., близько 30 кав'ярень, більшість з яких знаходяться у нашому місті.  
4. Займаємося роздрібними продажами на сайті.
Рынок
Наш клієнт - людина від 20 до 50 років, з середнім і вище рівнем достатку, яка дбає про здоровя і уважна до того, що споживає.
Крім того, до продукту виявили увагу у Канаді і США, куди ми уже відправляли невеликі партії чаю.
Проблема или Возможность
Україна - надзвичайно багата на лікарські рослини країна. І те, що її мешканці поколіннями (!) п'ють китайський чай - як мінімум дивно.
В останні 3 роки стрімко зростає інтерес до товарів українських виробників. Так званий сектор "Своїх продуктів" набирає обертів і користується попитом.
Існує тенденція до уважного вибору продуктів, до зростання вимог споживача щодо якості і уже усім відомого слова "органік". Люди стали звертати увагу на склад продукту, на сертифікати і масовість, яка зазвичай є синонімом низькосортності. Перевага віддається крафтовим виробникам, які роблять ставку не на кількість, а на якість, виготовляючи чесний продукт.
Решение (Продукт или Услуга)
Свій чай цілком логічно вписується у запити українського споживача і уже є найчастіше затребуваним у пошукових сервісах. Численні ярмарки і виставки, на яких була представлена наша ТМ довели, що Іван-чай - продукт майбутнього і він справедливо може стати національним продуктом.
Чайна індустрія в нашій країні повинна існувати і почати розвиватися. Сировинна база - уся територія України. Споживач - кожен українець. Чай п'ють усі.
Конкуренты
На даний момент, виробники Іван-чаю намагаються скласти конкуренцію імпортним чаям.
Проте, ми не вважаємо нашим прямим конкурентом китайський чай, бо Іван-чай, як достойний приклад етнічних чаїв може посісти своє незалежне місце на ринку (прикладом етнічних чаїв відомих у всьому світі є ройбуш і мате).
Крафтових виробників Іван-чаю в Україні більшає з кожним новим сезоном. Усі вони наші потенційні конкуренти.
Преимущества или дифференциаторы
Ми знаходимося у постійному пошуку нових смаків і поступово збільшуємо лінійку наших продуктів нестандартними і небанальними купажами на основі Іван-чаю. Два сорти чаю ми уже встигли запатентувати, як цілковито ексклюзивні.
Пакування чаю також є нашою фішкою, яку поки не перейняв ніхто із виробників. Це дерев'яні тубуси ручної роботи. Пакування є частиною нашого бренду, впізнаваним у багатьох містах країни.
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Автоматизувати виробництво, створити потужну виробничу базу, збільшити об'єми виробництва та вийти на збільшення продаж продукту, який уже є впізнаваним у країні.
Предложение инвестору
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Серед ризиків можна визначити лише збільшення можливостей у наших конкурентів. Йдеться про ті можливості, яких наразі не має ніхто , але хочуть їх мати. Це потужності виробництва, а отже, можливість зробити більше сортів і в більшій кількості, аніж роблять інші.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
m205 11029
u2016 13172
Видеозаписи
Инвестируйте в выдающиеся стартапы, находите инвестиции и кредиты для своего бизнеса, вовлекайте в свои идеи лучших профессионалов
Авторизуйтесь на портале используя ваш аккаунт социальной сети
Либо войдите / зарегистрируйтесь
Забыли пароль?
Укажите электронный адрес, который Вы использовали для регистрации на Startup.Network
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility334
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видеозаписи
 
Хочу инвестировать
  • 0
input