Торгівельна компанія, яка здійснює продажі через Інтернет. Створюються оригінальні інтернет-магазини, оптимізовані під велике навантаження. Управління категоріями, товарами, клієнтами, замовленнями, звітами та ін. здійснюється з єдиного центру (адмін-частини). Дана система значно спрощує роботу торгівельної інтернет-компанії та оптимізовує її.
Передбачається створення відділів у компанії - відділ маркетингу, відділ роботи з постачальниками, кол-центр, ІТ-відділ.
Текущее состояние
Є реалізована дана система по управлінню різними інтернет-магазинами з єдиного центру (адмін-частини).
Дана розробка реалізовувалась командою з 4 програмістів та менеджера проекту протягом 5-ти місяців (витрати склали близько 30 000$).
Зокрема, функції системи:
- вибір та управління необхідним інтернет-магазином
- модуль Товари - управління категоріями товарів, товарами, завантаження каталогів товарів з екселю та ін. джерел, управління опціями товарів, вигрузка товарів на фронт-енд та ін.
- модуль Кол-центр - модуль створений для автоматизації роботи кол-центру (прийому замовлень по телефону, підтримки користувачів)
- модуль Склад - прийом товару, діспатч (прив"язка діспатчу до постачальника), упаковка, партії посилок, обробка оплат, управління поверненнями, управління відмовами та ін.
- модуль Переклад товарів - створений для перекладу та підготовки до завантаження в систему каталогів товарів іноземних постачальників
- модуль Звіти - створений для аналізу маркетологами відвідуваності сайтів, продажів, клієнтів та ін.
- модуль Маркетинг - маркетингові інструменти для збільшення продажів (розсилки, акції, подарунки, система бонусів, баннери та ін).
Система пройшла тестування і працює зараз в робочому режимі.
Створено ТзОВ.
Рынок
Ринок постійно зростає на 50% в рік. Конкуренція велика, але серйозних конкурентів насправді мало.
Проблема или Возможность
Інтернет-торгівля поступово витісняє класичну оф-лайнову торгівлю. Відкриття класичного магазину в оф-лайні потребую значних витрат на підготовку приміщення, оренду, оплату продавцям та обслуговуючому персоналу. Інтернет-магазин дозволяє значно знизити ці витрати та є доступнішим для покупця.
Финансы
Розглядаю варіанти:
- інвестиції на розвиток проекту - на створення відділів маркетингу, роботи з постачальниками, кол-центру.
- продажу ІТ-системи по управлінню інтернет-магазинами в єдиному центрі з її подальшою підтримкою нами.