Украина, Ивано-Франковская область
Отрасль: Деревообработка, Интернет и ИТ, Легкая промышленность, Образование, обучение, Торговля
Стадия проекта: Готов прототип или продукт
Виробництво та продаж товарів для дому Наш магазин — це магазин домашніх аксесуарів. Усі товари виготовлені виключно українськими дизайнерами та майстрами. Основою концепту є натуральні матеріали, прості мінімалістичні форми та скадинавські мотиви в дизайні. В крамниці ви знайдете меблі, посуд, домашній одяг, текстиль, декор та товари для тварин.
На даний момент це перший етап розвитку даного проекту і перших раунд інвестування.
Текущее состояние
Що є на даний момент:
1. Cайт крамниці на якому можна зробити замовлення
2. Сторінки бренду у соціальних мережах з активною аудиторією. Cторінки розвиваються, рекламуються і є домовленості по співпраці з блогерами
3. Налагоджено співпрацю з близько 30-ма українськими виробниками товарів
4. Замовлень на даний момент ще небагато, оскільки у проекту не було додстатньої промоції. Приблизно 3-4 замовлення на тиждень
5. Є перша пробна закуплена партія товару на суму 1000 доларів
6. Розроблений фірмовий стиль бренду та фотокаталог наявних товарів
Рынок
Локальний ринок поки що невеликий, але стрімко розвивається. Особливо розвиваються маленькі виробництва та мануфактури.
На даний момент потенційного покупця ( актуально і для української і для зарубіжної аудиторії )
Жінка, 20 – 60 років
- сучасна
- середнього і вище достатку
- цікавиться домашнім декором, любить усе стильне і атмосферне
- готова купити якісний дорогий продукт якщо він відповідатиме її цінностям та інтерєру
- активно користується соціальними мережами, а особливо Facebook та Instagram
- часто здійснює покупки онлайн
- високо цінує сервіс та упаковку
- багато часу проводить читаючи статті в інтернеті
- має широке коло подруг та знайомих жінок
- можливо має власне житло і займається його ремонтом та декоруванням на даним момент
- можливо працює у суміжній сфері і має професійний інтерес у подібних товарах
- можливо має декілька малих дітей різного віку
Проблема или Возможность
Де придбати якісні товари для дому в одному місці ?
Де придбати стильні і недорогі предмети домашнього дизайну ?
Де можна зроби це за декілька хвилин онлайн ?
А якщо хочеться придбати від українського виробника ?
Де можна слідкувати за брендом у соціальних мережах ?
Решение (Продукт или Услуга)
В українців практично немає якісної альтернативи для повного отоварення домашніми товарами окрім брендів на зразок IKEA або JYSK. Та навіть доступ до цих брендів є обмеженим, не в кожному місті є можливість придбати оригінальний товар, вузький вибір та не завжди доступна ціна. У локальних маленьких крамничках часто застарілий нецікавих асортимент на немає можливості покупки онлайн. А якщо говорити про цікаві молоді українські бренди, то на даний момент більшість українських виробників продають товари у своїх соціальних мережах окремо, придбати все і зразу можливо тільки на ярмарках. Немає можливості купити все в одному місці за хорошою ціною.
У Європі та США немає проблем з пропозицією, проте ціни на подібну групу товарів є високими, якщо говорити про локальні якісні бренди, а не мас маркет.
Конкуренты
Хоч і на даний момент локальний ринок зовсім невеликий, але все-таки на ньому вже є певна кількість крупних на середніх гравців, які складають конкуренцію.
1. Український виробник. Пізніше і продажі від бренду KASHA які не можна буде придбати на інших площадках
2. Широкий асортимент товарів. Можна купити і стіл, і декоративний вінок і плед і капці
3. Зручний інтерфейс на сайті. Все просто від вибору до замовлення і оплати. Клієнт зможе за декілька секунд інтуїтивно розібратись у магазині
4. Естетика. Красива подача, фото, навіть упаковка товару
6. Сервіс. Детальна консультація, бездоганна поведінка кур’єра
7. Безліч варіантів оплати та доставки
8. Торгівля за межами України
9. Окрім крамниці цікавий та корисний контент на сайті
Финансы
Основним видом монетизації даного бізнесу на даний момент є звичайно модель B2C. Але з розвитком власного виробництва на інших етапів каналів монетизації може до до 10 підвидів.
План масштабування та презентацію по даному проекту надішлемо вже індивідуально зацікавленому інвестору.
Целевое назначение инвестиций
Загалом є довготерміновий план по масштабуванню та розвитку даного проекту і на кожному етапі будуть необхідні інвестиції.
На даному (початковому) етапі інвестування кошти необхідні на :
1. Рекламу
2. Розробку та виробництво власного пакування (є прототипи упаковки вже зараз)
3. Створення персонального сайту ( на даний момент магазин знаходиться на платформі gophotoweb, що створює багато обмежень для подальшого розвитку)
4. Вихід на міжнародний ринок (адаптація сайту для міжнародного рітейлу)
5. Закупка наступної партії товару у виробника
6. Закупка сировини для створення капсульних колаборацій магазину та інших виробників
7. Розширення штату працівників ( на даний момент працює тільки одна людина - я ) - заробітня плата для 3-5 нових працівників
8. Оренда приміщення для складу та фотостудії ( на даний момент все це розміщено у моїй квартирі)
9. Запуск на розвиток блогу на сайті
10.Додаткові операційні витрати
Ризики полягають в тому що український покупець може бути не готовий до такого плану товарів. Але у такому випадку можна зосередити основну увагу на експорт товарів.