Фото - створення національного бренду електронних сигарет
30431

створення національного бренду електронних сигарет

Украина, город Киев
Отрасль: Электроника
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 25.07.2018
Min инвестиция
$  20.000
0
Всего необходимо
$ 40.000
Рейтинг
equalizer 179 из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:

Идея

В результаті реалізації проекту передбачається:
- збільшення кількості торговельних об’єктів в існуючої роздрібної мережі,
- придбання відповідного обладнання та устаткування,
- поповнення оборотних коштів,
- заняття значної частки ринку, що стрімко збільшується,
- налагодження власного виробництва та реалізація данної продукції під власними брендами через існуючу роздрібну мережу, а також інші нові канали збуту: АЗС, рітейл,
ділерські мережі.

Текущее состояние

Действующая бизнес структура

Проблема или Возможность

Цільовим споживачем продукту є населення України, що палить. При цьому Україна входить до першої п’ятірки держав в світі по кількості курящого населення (24% населення курить , при загальній кількості населення 42 млн. людей).
Попит на електронні сигарети за останні 2-3 роки збільшився на 25-30%. Електрона сигарета на сьогодні найефективніший та сучасний спосіб кинути палити серед інших способів.
При цьому на сьогодні відсутній будь-який аналогічний проект в Україні, який задовольнить потреби споживача на цей продукт.

Решение (Продукт или Услуга)

Україна потребує
- власного виробництва рідини для електронних сигарет,
- крокової доступності товару,
- створення національного бренду електронних сигарет.
Ми маємо все необхідне для задоволення потреб в галузі електронних сигарет
- дозвільна документація,
- об'єкти продажу, офіси, склади – застраховані,
- підписані офіційні договори про співпрацю із заводами виробниками,
- кваліфікований персонал із досвідом роботи,
- власний адміністративний ресурс.

Конкуренты

Виробництво на сьогоднішній день в Україні відсутнє.

Преимущества или дифференциаторы

Компанія має сформований штат ключових співробітників з багатим досвідом роботи та високим професійним рівнем. (Менеджмент - 10 осіб, бухгалтерія та юридичний відділ – 5 осіб , продавці - 40 осіб, допоміжний персонал – 5 осіб. Запланована кількість нових робочих місць - 20 осіб.

Целевое назначение инвестиций

Запуск міні-виробництва

Предложение инвестору

Розглядаємо два варіанти:
- Прямі інвестиції в існуючий бізнес (позикові кошти),
- Дольова участь інвестора в капіталі, партнер
Організаційно-правова форма проекту – товариство з обмеженою відповідальністю з дольовими частками учасників 50х50. Всі основні керівні функції виконує керівник підприємства.

Команда или Руководство

Риски

Для досягнення максимальної ефективності та фінансової стабільності проекту аналізуються всі можливі ризики, пов'язані з його реалізацією. Оцінюються як внутрішні, так і зовнішні чинники.
До основного внутрішнього фактору можна віднести невірно обрану асортиментну лінійку ароматизаторів. Щоб запобігти недоотримання прибутку з цієї причини необхідний постійний моніторинг ринку і конкурентів з метою виявлення останніх тенденцій ринку і оцінки попиту.
Основним зовнішнім фактором впливу є державне регулювання галузі. Зокрема, заборона на використання вейп-пристроїв в громадських місцях. Сировина для виробництва е-рідин широко використовується в харчовій, фармацевтичній та інших галузях, що дає змогу мінімізувати можливі ризики.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Не проходили

Победы в Конкурсах и другие награды

Відсутні

Изобретение/Патент

Компанія володіє повним пакетом документів щодо інтелектуальної власності, а саме власні торговельні марки, доменні імена, авторські права. Є наявна вся необхідна дозвільна документація.
Комментарии:

Необходимо авторизоваться

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Вход/регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility57
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте