Obscura
20415

Obscura

Украина, Харьковская область
Отрасль: Интернет и ИТ, Услуги, сервис
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 10.07.2017
Min инвестиция
$ 5.000
0
Хочу инвестировать
help_outline Что произойдет после нажатия?

Комиссия с Инвестора не взымается

После нажатия будут показаны контакты автора или менеджера Startup.Network

Потребуется авторизация

Всего необходимо
$ 5.000
Рейтинг
equalizer 212 из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Идея
Відображення на фото моментів з життя людини, його активності без докладання зусиль. Камери, що стоять статично в різних місцях (спортзалах, ресторанах, конференц.залах, клубах та ін. громадських закладах) в момент визначення людини з додатком Обскура в зоні дії камери (за допомогою спеціально датчика) робить фото кожні 5 секунд, попереджаючи невеликим світловим сигналом червоного кольору в області самої камери . Після цього людина може зайти в додаток Обскура на своєму смартфоні, або комп'ютері і переглянути всі фото, які були зроблені з його участю.
Текущее состояние
Детально опрацьовано ідею проекту, написано бізнес план, тізер та pitch deck. Наразі потрібні гроші для створення MVP, його тестування і створення кінцевого продукта.
Рынок
Цільова аудиторія (Клієнти-покупці)
1. Магазини одягу. Більшість людей люблять купувати собі новий одяг, іноді цей процес приносить багато клопоту, особливо, коли доводиться це робити одному, і чийсь погляд зы сторони іноді дуже потрібен. Цей сервіс буде встановлено на території поруч з примірочними, і людина зможе вийти, зробити знімок, розшарити його,  і моментально дізнатися думку друзів на ту чи іншу річ. У майбутньому можлива функція, через яку, при бажанні користувача, можна буде запитати думки у людей з усього світу, підходить йому та чи інша річ.
2. Спортзали. У деяких спортзалах заборонена фото і відео зйомка, наприклад, у Спортлайф. Використання нашого сервісу - це прямий вихід із ситуації, коли клієнти хочуть отримати фотознімки зі спортзалу, але в той же час спортзал не хоче розкривати свої методики, спец. тренажери, так як зможе запланувати фотозони так, як йому буде зручно, для цього буде обладнана спеціальна невеличка фотозона з огляду на побажання керівництво спортивного залу.
3. Ресторани-клуби. Можливість отримати хорошу фотографію в момент, коли ти ще перебуваєш в клубі і можеш розшарити в соц.мережах, може залучити додаткових клієнтів з друзів, або знайомих клієнта.
4. Різні заходи, конференції, форуми. Встановлена камера зможе відобразити кожного, і гостям не потрібно буде шукати фотографа, та потім чекати декілька днів для отримання знімків-- для того, щоб здійснити це, а просто включити це додаток.

Кількість закладів в Харкові, де може бути встановлена Обскура
Магазини одягу - 2358 (Stop Shop, М'ясо, Oodji)
Бари - 188 (Gold Canister, Benedict, Старий Хем, PachaMama)
Ресторани - 251 (Panorama, AltBeer, Пластілінова Ворона)
Спортазали - 158 (YOD, Safari, Aura, King)
Co-Working і EventSpace - 20-30 (Spalah, RadmirExpo)
(інформація взята з додутку 2gis, також є статистика по іншим містам, включаючи євпропейські)

Цільова аудиторія: (Користувачі)
Підлітки, молодь 16-22. Більшість з них можуть постити по кілька знімків в день, їх основна мета не скоротити кількість часу на створення знімка, а створення більш якісного і цікавого контенту.
Молодь 25-35 років. Як і всі люблять фотографуватися, або активно беруть участь в соціальних мережах, але не хотіли б витрачати багато часу на це, і у деяких є ще якісь психологічні бар'єри в створенні знімків (Селфі) на публіці, яку можна вирішити.
Проблема или Возможность
Люди завжди фотографуються. Фото з тренажерного залу, дозвілля, клубні фотографії, фотографії з різних заходів, іноді навіть трохи дивні фотографії.
Але вони є важливою частиною нашого життя. Ми любимо фотографувати, і хочемо більше ділитися ними з іншими, скрізь, де завгодно. Завдяки їм ми можемо поділитися нашим успіхом, знайти однодумців, творити історію. Звичайно, це не щось нове. Скоріше, ми шукаємо додаткові можливості. Як ми можемо зробити цей процес легким та доступним? Ось що ми пропонуємо.
Obscura - це система, яка автоматично забезпечує фотозображеннями своїх користувачів у різних установах.

Перш за все, те, що хочуть користувачі - це цікавіші захоплюючі фотографії, без необхідності застосовувати багато чи будь-яких зусиль чи витрати.
У свою чергу, підприємці хочуть отримати більше реклами. Всі фотографії, які користувач отримає, вже будуть з логотипом установи, де була зроблена фотографія. Ми маємо за мету сформувати лояльне ставлення до бренду. Кожна людина буде більш тісно пов'язана з установою, де ця система встановлена, і наша мета, разом із підприємцем, полягає в тому, щоб зробити це з'єднання ще сильнішим, щоб кожен клієнт став любителем марки.
Отже, по суті, ми вирішуємо першу проблему таким чином, що вигідно для обох сторін.
Решение (Продукт или Услуга)
Припустимо, що ви хочете прийти до якоїсь установи, наприклад тренажерна зала, ресторан або клуб. Якщо ця установа підтримує Obscura - вам пощастило! Все, що вам потрібно зробити, це увімкнути додаток (він автоматично вмикає Bluetooth і працює у фоновому режимі). У закладі розташовуватимуться різні стаціонарні камери. Коли ви потрапляєте в зону близькості, Bluetooth-сенсори, що розташовані на камері, реєструють активність, і камери починають робити знімки з регулярними інтервалами. Після цього ви зможете відкрити додаток і переглянути фотографії, зроблені з вами, а також зберегти їх або поділитися ними в соціальних мережах.
Конкуренты
Приватний Фотограф
(Розглядаємо тільки нашу можливу нішу у фотозйомці: зйомка заходів, де створені фотозони (клубна зйомка, фотозони на весілля, дні народження)

Photobooth (фотобокс)
partybooth.com.ua
Ця галузь більш детально розглянута в бізнес плані проекту.
Преимущества или дифференциаторы
Над фотографами:

- технологічність - нові технології дуже добре сприймаються в нинішньому суспільстві.
- Конфіденційність - фото користувача самі по собі не можуть потрапити в соціальну мережу, і їх можуть побачити тільки ті пристрої, які були в зоні дії датчика камери.
- Час обробки - моментально. Людина отримує фото, і може одразу ж їм поділитися в соц.мережах, поки знаходиться на заході.

Над Photobooth:

- Більш автоматизовано
- Якість фотографії
- Вартість - вартість сервісу на щабель дешевше, ніж фотобокс.
- Можливості - у сервісу Обскура набагато більше можливостей для реалізації, ніж в фотобокса.
Финансы
Передбачається надходження грошових коштів за рахунок продажу приладів «Обскура». Перші три приладу будуть надані в безоплатне користування на 2 місяці. Після демонстрації ефективності прилади продаються за стандартною ціною. Передбачається, що протягом першого півріччя в середньому буде встановлюватися 2 прилада в місяць в другому півріччі - 3 прилада в місяць.

Напрями витрачання грошових коштів:
- інвестиційні витрати: придбання необхідних компонентів для перших робочих приладів «Обскура», створення та утримання і часткове просування сайту і додатки.
- операційні витрати: придбання компонентів приладів для подальших продажів, оренда сервера, оплата послуг користування інтернетом.
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Запропоновано дві форми монетизації.

Першою формою монетизації є початкове налаштування системи. Після цього підприємство буде платити щоквартальні платежі за сервіс та обслуговування системи, а також додаткові функції та послуги, які вони можуть встановити.

І друга, більш довгострокова форма монетизації є статистика та цифри - будь-яка конкретна цифра у соціальному просторі може бути монетизована. Це стосується кількості зроблених зображень, лайків, акцій, репостів, статистики тощо.
Целевое назначение инвестиций
Розробка MVP, створення продукту який можна буде запустити у 2ох закладах, тестування і доведення до довершеності, підготовка до масового запуску.
Предложение инвестору
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Невизначеність прогнозованих результатів призводить до виникнення ризику того, що цілі, поставлені в проекті, можуть бути досягнуті частково, або не досягнуті повністю. Під ризикованістю інвестиційного Проекту мається на увазі можливість відхилення майбутніх грошових потоків по Проекту від очікуваного потоку.

Зовнішні ризики
На цю групу ризиків немає можливості мати прямий вплив, але існують можливості їх мінімізації, або усунення.

Політичні та правові
Політична нестабільність, соціально-економічні зміни; недосконалість законодавства, зміни в сфері оподаткування, посилення валютного законодавства та ін. Виявлення та мінімізація: відстеження політичної ситуації в країні, підготовка до нових умов, та перехів на зовнішні ринки.

Економічні
Різкі коливання курсів валют, зміна кон'юнктури ринку, втрата позицій на ринку, зміна цін. Виявлення та мінімізація: постійний моніторинг світового і внутрішнього ринку, своєчасна переорієнтація на більш вигідних постачальників.

Внутрішні ризики
Ризики, пов'язані з різними напрямками діяльності підприємства, на які можна впливати.

Інвестиційні
Втрата доходу в результаті розширення діяльності. Виявлення та мінімізація: при плануванні збільшення обсягу продажів необхідно враховувати збільшення витрат, пов'язане з розширенням.

Виробничі
Ризик невиконання запланованих робіт і обсягів виробництва. Виявлення та мінімізація: контроль кожного етапу проекту, мотивація всіх задіяних осіб, домовленості з компаніями для розміщення приладів.

Технологічні
Поломка і простой обладнання, віддаленість сервісних служб призводить до значних простоїв виробничого процесу. Виявлення та мінімізація: використовувати тільки сучасне обладнання високого класу з гарантією при належних умовах експлуатації, обов'язково проводити своєчасне обслуговування і техогляд обладнання.

Відсутність клієнтів
Відсутність клієнтів і, як наслідок - відсутність прибутку. Виявлення та мінімізація: необхідно вести активну діяльність з продажу послуг, строго дотримується плану дій, вести їх облік, аналізувати помилки і можливості їх усунення
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
- Ye! Акселераційна програма та хакатон для соціальних стартапів
Жовтень 10, 2016 – Жовтень 17, 2016
- GIST Startup Master Class - Kharkiv
Грудень 12, 2016 - Грудень 13, 2016
Победы в Конкурсах и другие награды
- Фіналісти Ye! Акселераційна програма та хакатон для соціальних стартапів
Жовтень 17, 2016
Изобретение/Патент
Видеозаписи
Инвестируйте в выдающиеся стартапы, находите инвестиции и кредиты для своего бизнеса, вовлекайте в свои идеи лучших профессионалов
Авторизуйтесь на портале используя ваш аккаунт социальной сети
Либо войдите / зарегистрируйтесь
Забыли пароль?
Укажите электронный адрес, который Вы использовали для регистрации на Startup.Network
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility247
star2
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видеозаписи
 
Хочу инвестировать
  • 0
input