Фото - Турпутівник Карпатами
9650

Турпутівник Карпатами

Украина, Закарпатская область
Отрасль: Туризм, спорт
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 30.05.2017
Цена продажи
$  1.000
На страницу владельца
0
Размер доли к продаже
50%
Рейтинг
equalizer из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Web-сторінка, додаток для гаджета, що дозволяє спланувати відпочинок, подорож, розробляє маршрут в залежності від мети подорожі, тривалості, засобу пересування, матеріальних витрат тощо.
Ідея проекту
Програма для комп’ютеру або гаджету, яка дозволяє спланувати відпочинок українськими Карпатами, розробляє маршрут в залежності від мети подорожі, тривалості, засобу пересування, матеріальних витрат, особистих вподобань. Акумулює інформацію про всі туристичні принади (природні, архітектурні, культурно-масові), відомості про погоду, курс валют, стан доріг, наявність АЗС, інфраструктури тощо та іншу корисну інформацію яка так чи інакше пов’язана з мандрівкою і стане корисною туристу.
Наприклад: Путівник сонячним Закарпаттям.
Основні складові:
I. Інформаційні блоки.
II. Пошук за параметрами.
III. Результат, туристичний маршрут.
IV. Додаткові блоки.
V. Форс-мажор, SOS.

I. Інформаційні блоки.
1. Природа, ландшафти, заповідники – інформація про річки, озера, водоспади, гори, скелі, урвища, печери, туристичні маршрути, природні заповідники, місцезнаходження рідкісних рослин, тварин, унікальних природних об’єктів;
2. Місця локації, проживання – готелі, мотелі, оренда кімнат, сільські зелені садиби (місцезнаходження, як доїхати, перелік послуг, ціни, додаткові туристичні «родзинки», послуги, принади);
3. Архітектурні, фортифікаційні споруди – середньовічні замки, руїни замків, фортеці, палаци, музеї, виставкові, експозиційні зали, дерев’яні церкви
4. Місця відпочинку та оздоровлення – готельно-ресторанні, санаторно-курортні, оздоровчі заклади, в тому числі інформація про можливості відпочинку в них басейн, лазня, чан, спортивні майданчики, ціни на них.
5. Обє’кти інфраструктури – АЗС, магазини, супермаркети, торгові центри, ресторани, кав’ярні, стан доріг, як доїхати, ціни, послуги.
6. Народні майстри, зодчі та умільці – інформація про художників, майстрів, скульпторів, народних умільців, населені пункти, де розвиваються народні ремесла; майстрів, що виготовляють унікальну продукції, вироби мистецтва, унікальні вироби, що можуть стати цікавими в якості сувеніра чи є цікавим процес виготовлення, створення, споглядання.
7. Фермерсько-господарські об’єкти – фермерські господарства з спеціалізацією, місця розведення диких тварин (страусів, кабанів, фазанів, буйволів, баранів), полонинські господарства, послуги (екскурсія, майстер-клас, дегустація, реалізація), ціни.

II. Формування маршруту за основними параметрами.
Користувач задає параметри пошуку в програмі:
- Місце подорожі;
- Тривалість подорожі (один день чи кілька);
- Маршрут (початкова і кінцева зупинки) або тематику подорожі (активний, пасивний відпочинок, походи в гори);
- Час подорожі (день, місяць, рік), сезон;
- Особисті вподобання (екскурсії, лазня, походи в гори, гастрономія, спорт), тематика маршруту (гастрономічний, винний, кінний, джипінг, катання на квадроциклах, відпочинок на природі, зимовий, гірськолижний спорт);
- Засіб пересування (особистий автотранспорт, автобус, залізниця);
- Сума грошей на подорож.

III. Результат - туристичний маршрут.
Програма створює туристичний маршрут в залежності від заданих параметрів, вказує: як доїхати, тривалість до точки призначення, рекомендації як краще добратися до пункту призначення; туристичні принади, які є в місцевості від природних, архітектурних, до унікальних «родзинок» та побутових; на чому, як краще зекономити, які є додаткові можливості для відпочинку на маршруті; специфіку відпочинку (якщо є діти, в залежності від стану фізичної підготовки, сезону, погоди, вподобань туриста); місця для вибору місця проживання, харчування, умови, ціни на них, варіанти для активного проведення дозвілля, туристичні маршрути ціни в місцевості. По суті є інформативним, «місцевим», компетентним гідом по місцевості.

IV. Додаткові блоки.
Туристична мапа місцевості, мапа залізничних, автомобільних доріг, тощо. Оренда квадро циклів, джипів, палаток. Правила поводження в горах. Інформація про гриби, ягоди, лікарські рослини місцевості, правила збору, зберігання, їх застосування. Як правильно розкласти палатку. Польове харчування.

V. Форс-мажор, SOS.
Допомога в екстрених випадках, виклик швидкої, міліції. Консультації при харчовому отруєнні, пораненнях, опіках, укусах тварин. Орієнтація на місцевості в горах. Правила виживання в екстремальних умовах.

Клієнти – самоорганізований турист, компанія чи группа туристів, що хочуть цікаво і недорого відпочити. Молодь, люди зрілого віку, що люблять подорожувати всередені країни, планувати подорож самостійно і побачити якомога більше цікавого в місцевості подорожі.

Текущее состояние

ідея, загальні напрацювання

Годовой объем продаж, $

2600

Годовой объем чистой прибыли, $

1600

Проблема или Возможность

Проблеми, що вказують на актуальність продукту:
1. Достовірна інформація про кількість туристів, що подорожують Закарпаттям в тому числі під час вихідних, державних, календарних свят і зупиняється в сільському секторі (зелених садибах) достеменно невідома.  
2. Велика частка закарпатців відпочиває, подорожує областю, планує відпочинок самостійно.  
3. Частина закарпатців приймає у себе в гостях родичів із-за кордону (Закарпаття межує з чотирма європейськими країнами), і планує їм відпочинок, регулярно здійснює подорожі Закарпаттям.
4. Багато знайомих, колег автора, постійно стикаються з труднощами планування, урізноманітнення відпочинку на Закарпатті для родичів та гостей.

Решение (Продукт или Услуга)

Web-сторінка, додаток для гаджету, що дозволяють спланувати відпочинок українськими Карпатами, розробляє маршрут в залежності від мети подорожі, тривалості, засобу пересування, матеріальних витрат, особистих вподобань; акумулює інформацію про всі туристичні принади (природні, архітектурні, культурно-масові), відомості про погоду, курс валют, стан доріг, наявність АЗС, інфраструктури та іншу корисну інформацію, яка так чи інакше пов’язана з мандрівкою і стане корисною туристу.

Конкуренты

Конкуренти:
1. Друковані туристичні путівники, брошури, періодичні видання про туризм.
2. Туристичні web-сайти з інформацією про туристичні принади місцевості, засоби розміщення, місця харчування тощо.
3. Гіди-екскурсоводи.

Преимущества или дифференциаторы

Переваги:
1. Комплексна web-сторінка, додаток до гаджету, вміщує набір, сукупність необхідної інформації від цікаво-пізнавальної до рутинно-буденної та форс-мажорної.
2. Працює на результат, за запитом користувача.
3. Дає змогу отримати якісний, цікавий, різноманітний відпочинок за власними уподобаннями, за меншу ціну та без зайвого супроводу.

Рынок

Складна політико-економічна ситуація стимулює розвиток внутрішнього туризму, активізує внутрішні туристичні потоки, збільшує попит на місцевий туристичний продукт в тому числі сільський зелений туризм – активне проведення дозвілля в сільській місцевості з максимальним залученням природно-ресурсного потенціалу.
     За даними Закарпатського обласного управління статистики, обсяг наданих туристичних і рекреаційних послуг за 2015 рік зменшився порівняно з 2014 роком на 9,3% (на 32,0 млн. грн.) і становив 312,4 млн. гривень, а кількість обслуговуваних туристів зменшилась на 3,2% і склала 327,8 тис. осіб) зменшення соціальних стандартів в країні стимулює внутрішній туризм.
     Зростає популярність короткотривалого відпочинку на вихідних, під державних, календарних свят.

     Покупці:
- внутрішні туристи;
- іноземні туристи;
- гіди-екскурсоводи;
- мешканці Закарпаття, які люблять подорожувати.

    Конкуренти:
Туристично-інформаційні web-сторінки;
Гіди-екскурсоводи;
Друковані туристичні путівники, брошури.

    НАШІ ПЕРЕВАГИ:
Повнота, доступність інформації;
Незалежність туриста;
Своєчасність інформації;
Можливість вибору, планування відпочинку заздалегідь, зміна маршруту при бажанні.

Команда или Руководство

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility1202
star4
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Работает ли предприятие?
Идея
Текущее состояние
Годовой объем продаж, $
Годовой объем чистой прибыли, $
Тип имущества
Имущество и активы
Организационная форма
Количество сотрудников
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Бизнес-модель
Причина продажи
Рынок
Команда или Руководство
Риски
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация