Створення інноваційного електронного мережевого середовища діяльності сучасного педагога Створення єдиного українського, доступного, відкритого, гнучкого електронного середовища (WEB-платформи), що може використовуватися в синхронному та асинхронному режимах навчання за різних організаційних форм – очної, заочної, дистанційної.
Підтримка неперервності навчального процесу, незалежно від подій, які цьому заважають (війна, кліматичні катастрофи, хвороби тощо).
Організація та/або продовження навчання осіб з особливими потребами в умовах електронного середовища (е-середовища), що є автентичними умовам навчального закладу.
Створення соціальної мережі е-середовищ навчальних закладів з перспективою неперервного утворювання віртуальних взаємозв’язків між ними задля формування спільної бази знань (розробок до занять та окремих тем, презентацій тощо), виконання спільних проектів.
Формування соціальної мережі електронних навчальних кабінетів педагогів з можливістю надання взаємодоступу до автентичних навчальних матеріалів.
Започаткування унікальної WEB-бібліотеки, до неперервного наповнення якої залучаються педагоги всієї України. Її контентом є як сертифіковані (грифовані у встановленому порядку) матеріали навчального призначення (підручники, посібники, навчальні моделі й середовища навчання), так і авторські розробки, оцінені й рекомендовані до локального використання експертним середовищем, яке створюється засобами ACCENT з освітянської спільноти.
Інноваційність WEB-бібліотеки забезпечується за рахунок залучення авторських робіт.
Неперервне підвищення ІТ-компетентностей педагогів за рахунок практичного використання ними розробленого інструментарію – навчання в діяльності.
Текущее состояние
На сьогоднішній день робота над проектом здійснена на 75%.
Рынок
Україна, весь світ
Проблема или Возможность
Відсутні адаптовані до потреб української освіти системи дистанційного навчання:незадовільними є їх повнота, зручність використання, взаємодія з міжнародними стандартами, взаємозв'язок між учасниками навчального процесу. Значно завищеними є вартість платформ дистанційної освіти, застарілі технології їх розробки та реалізації(потребують надпотужної техніки, широких каналів передачі даних тощо).
Запропонована система уможливлює роботу із "слабкою" комп'ютерною технікою, забезпечує повну функціональність та зручність роботи із інформацією, її захисту, дотримання авторських прав, передбачає можливість комерціалізації роботи із користувачами та ін.
Решение (Продукт или Услуга)
Продукт: мережа віртуальних електронних кабінетів для дистанційного навчання, проведення інтернет-занять, тренінгів тощо. Система зв'язку між суб'єктами навчального процесу як в режимі реального часу так і з використанням масових розсилок тощо. Система контролю навчального процесу, платформа для організації дистанційного навчання.
Послуга: інформаційне і технічне забезпечення віддаленого навчального процесу.
Конкуренты
Розробники систем дистанційного навчання
Преимущества или дифференциаторы
Високий рівень адаптивності й мобільності; відповідність змісту навчально-методичних матеріалів рівню розвитку наукової галузі; можливість забезпечення освітою всіх претендентів на отримання знань (територіальна віддаленість, соціальні проблеми, чи як сталося нині в Україні – тимчасово окуповані території), зручне та інтуїтивно зрозуміле відображення навчально-методичних матеріалів, дружній інтерфейс, продуманий інструментарій та ін.
Финансы
Розрахунковий час завершення створення програмного продукту, необхідного для функціонування проекту складає близько 3 міс. за умови роботи 6 програмістів рівня middle і відповідних затрат на оплату їх роботи, оренду приміщення тощо. Програмний продукт частково розроблений і наявні модулі пройшли експертизи НАПН, МОН України (отримано гриф), відповідає потребам сьогодення у дистанційній освіті та електронних освітніх ресурсах.
За попередніми оцінками ринок тільки України готовий споживати продукт на сумму понад 400 000 тис. у.о./рік.
Крім того вже спостерігається зацікавленість навчальних закладів щодо впровадження продукту у Германії, Польщі, Словаччині, Казахстані та Азербайджані.
Целевое назначение инвестиций
Оренда приміщення, оплата розробників, технічна підтримка (хостинг, канал інтернет), проведення рекламної кампанії.