1.Виробництво органічної побутової хімії, формування подарункових наборів, вихід на 2 ринки. Системи продажу b2b, b2c. 2. Новизна: мило з фото в ТМ.
Текущее состояние
Проект розвивається, розроблені власні технології, засвоєний унікальний досвід. Щомісячні продажі на рівні 2 тис. грн. На основі b2b є 2 постійних клієнта.
Рынок
Попит на органічну продукцію постійно збільшується. Після завершення євроінтеграції попит значно зросте.
"Друк на милі" за нашими даними не використовує жодна з компаній.
Проблема или Возможность
Основна проблема в тому, що органічна продукція коштує вдвічі, іноді втричі, дорожче, саме лише через показник органічності.
Решение (Продукт или Услуга)
Ми не будемо дерти "три шкіри" за знак "органіка", а давати людям повністю натуральні продукти за реальною ціною.
Конкуренты
Ми вважаємо, що ТМ - основний конкурент, що діє на ринку. В них найбільший захват ринку і популяризація в суспільстві. Інші конкуренти: невеликі фірми та ФОП, що діють локально на ринку.
Преимущества или дифференциаторы
Особлива технологія "Друк на милі", значно нижча ціна ніж у конкурентів.
Финансы
Потрібні фінанси для відкриття майстерні у м. Львів. Для розширення виробництва та випуску на всеукраїнський ринок.