Для чого перевозити воду? А точніше, для чого перевозити зайву вагу? Компанія випускає концентровані соки в стік упаковці ( один стік = одна склянка соку). http://www.livejuice.com.ua/
Текущее состояние
Налагоджене виробництво. Отримані патенти на продукт та зареєстровані торргові марки. Продажі на рівні 30-40 тис. стіків в місяц. Наявні 5 постійних клієнтів ( дистрибуторів), самостіно здійснюється реалізація у власному регіоні.
Рынок
Ринок поки такого продукту не існує. Одна фура соків, в гривневому еквіваленті перевищує 1 мільйон гривень. Наразі компанія їде з даним продуктом на міжнароду виставку в Кьольн , Німеччина.
Проблема или Возможность
Наразі клієнти розчаровані в традиційній соковій продукції. І тому спад на ринку сокової продкції помвтний не тільки в Україні, але і в європі.
ТМ Живий сік, пропонує не лише споживання продукту як соку, але багатопланове використання продукту ( маринад, добавка в випічку, топінг) або ж використання як напою при додаванні більшої кількості води.
Решение (Продукт или Услуга)
Продукт вирішує питання якості сокової продукції. Людина сама бере участь у приготуванні соку, вирішує яку воду вона хоче використати ( в тому числі і газовану), може вирішувати скільки додати води та продукт є порційним, сама упаковка малогабаритна.
Конкуренты
Прямих конкурентів немає. Сміжними конкурентами все таки є виробники традиційних соків та напоїв.
Преимущества или дифференциаторы
Саме виробництво та упаковка запатентовані. Відрізняє від традиційних продуктів сокового ринку: багатопрофільність використання, відсутність консервантів та підсолоджувачів, малогабаритність продукту, малий термін зберігання ( 24 години) у відновленому вигляді