1976
!

Птахоферма куряча з виробництва яєць

Украина
Отрасль: Сельское хозяйство
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 29.05.2017
На страницу владельца
1
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея


Виробництво якісних курячих яєць. Територія - м. Вижниця Чернівецька обл. Потенційні клієнти - кожна людина без медичних протипоказань на території регіону

Текущее состояние

Орендовано землю площею 2 гектара та 2 тваринницькі приміщення (вентильовані, отоплювані та електрофіковані) площею по 800 квадратних метрів. Розроблений бізнес-план.

Рынок

Розділ 3. Аналіз ринку

3.1 Товар. Пропозиція.

На ринку курячого яйця представлено дві категорії цього продукту:
- Яйце отримане на птахофабриці. В народі іменується «фабричне», «магазинне».
- Яйце отримане в домашньому господарстві. В народі іменується «домашнє».

Вказані категорії яєць відрізняються якістю та ціною.
Підприємства, які спеціалізуються на виробництві курячого яйця орієнтуються переважно на низьку собівартість та великий об’єм виробництва. Через це відчутно знижується якість. Для запобігання поширенню захворювань серед поголів’я здійснюється періодичне ветеринарне втручання в організм курки; в кормові суміші додають каталізуючі речовини в результаті чого яйце отримує специфічний смак та запах не кажучи вже про візуальні відмінності від природного стандарту.
В домашньому господарстві курей розводять насамперед для задоволення власних потреб, а вже потім, як додаткове джерело прибутку. Тому пропозиція «домашнього» яйця на ринку є меншою ніж пропозиція його фабричного аналогу. Мала кількість продукту, висока собівартість через кормові затрати, висока якість зумовлюють формування відносно високої ціни на цей товар.
Нами планується створити умови утримання поголів’я курей найбільш наближене до умов сільського домашнього господарства. Забезпечення курей якісною кормовою базою та мінімальне(!) втручання ветеринара в організм курки, вільний вигул на території ферми та створення оптимального мікроклімату в курятнику дозволить отримувати яйце яке буде «домашнім» за характеристиками в малих промислових масштабах – більше 25 000 шт./місяць. Ефект масштабу (за рахунок кількості скорочуються основні затрати) сприятиме зменшенню собівартості нашого яйця порівняно зі звичайним «домашнім» яйцем.

3.2 Споживачі. Попит.
Традиційно виділяють 2 типи споживачів:
- оптові посередники та великі підприємства
- кінцеві споживачі
Кожен тип споживачів має власні вимоги до продукту. Так, пріоритетом для оптових посередників є найменш можлива ціна на товар встановлена виробником при допустимому рівні якості.
Великі підприємства харчової промисловості (кондитерська, хлібопекарська, виробники майонезу) орієнтуються на державні стандарти якості ДСТУ, ГОСТ при допустимому рівні середніх цін.
Кінцеві споживачі основний акцент роблять на співвідношенні ціна-якість. Акцент на якість помірно зміщується пропорційно покращенню матеріального стану споживача. Так, заможні споживачі бажають отримувати найкращий продукт не звертаючи уваги на різницю в ціні.
За даними дієтологічних досліджень куряче яйце є цінним харчовим продуктом багатим на білки тваринного походження. Рекомендована місячна норма споживання середньостатистичною людиною становить 24 шт. Товар є звичним для всього населення України, тому потенційним кінцевим споживачем курячого яйця є будь-яка людина без медичних протипоказань до вживання цього продукту.
Наш виробництво буде орієнтуватися на кінцевих споживачів з середнім і вище рівнем доходів, які надають перевагу якості над ціною. Планується співпраця з оптовими посередниками які працюватимуть з такими кінцевими споживачами. Відносно невеликий об’єм виробництва (близько 25 000 шт. в місяць) дозволить завоювати позицію на ринку за рахунок якості.
3.3 Сезонність.
Економічні показники ринку курячого яйця (попит, пропозиція, ціна, насиченість ринку) характеризуються сезонністю. Сезонність пов’язана з наступним:
- реакція організму курки на температуру повітря та довжину світлої частини доби
- вартістю кормової бази
- співвідношенням кількості святкових днів до кількості робочих
- релігійними постами

Несучість курки залежить від сприятливого температурного режиму та довжини світлої частини доби. Так, в домашніх господарствах несучість зменшується на протязі осені, а взимку без додаткового обігріву курника майже пропадає.
Основою кормової бази є зернові культури. Одразу після жнив різко зростає пропозиція зерна та зменшується ціна на нього. На протязі календарного року пропозиція помірно зменшується, а ціна зростає, відповідно збільшується собівартість яйця.
У святкові дні харчовий раціон українських сімей урізноманітнюється випічкою, салатами та іншими стравами, де важливим інгредієнтом є куряче яйце.
Під час релігійних постів деякі віруючі не вживають продукти тваринного походження в їжу, що впливає на зменшення попиту в цілому та зменшенням ціни на яйце.
Узагальнюючи наведені вище фактори сезонності зробимо наступний висновок: Рівень цін на яйце є найвищим в період з 25 грудня до Великодня. Взимку спостерігається дефіцит «домашніх» яєць.
Особливістю нашого виробництва є використання сезонності ринку для додаткового отримання прибутку. В той час, коли на ринку майже відсутнє «домашнє» яйце наші кури нестимуться у звичайному режимі за рахунок спеціально створених умов їх утримання (регулюється температура в курятнику, штучно збільшується тривалість світлої частини доби). Таким чином сезонність не чинитиме суттєвих негативних наслідків окрім необхідності витрати палива та енергії для обігріву.

Проблема или Возможность

Проблемою є відносно низька якість яєць запропонованих на ринку. Клієнт готовий платити набагато більше за якісніший продукт, що підтверджуються цінами на "домашнє" та "магазинне" яйце

Решение (Продукт или Услуга)

Досягти високої якості яйця можна при умові дотримання умов, які існують в домашніх господарствах: вільний вигул курей, натуральна кормова база, мінімальне необхідне втручання ветеринара, відмова від використання високопродуктивних кросів (генетичних гібридів які несуть яйця "на кількість" жертвуючи якістю)

Конкуренты

3.4 Конкуренція.

Конкурентами на ринку є:
- Агрохолдинги типу АХ «Авангард», «Овостар-Юніон»
- Великі спеціалізовані птахоферми
- Оптові посередники
- Домашні господарства

Основний вплив на рівень цін здійснює АХ «Авангард», що є другим в світі постачальником курячих яєць та яєчних продуктів та лідером в державах СНД. Стратегія компанії спрямована на утриманні внутрішнього ринку та завоювання позиції світового лідера з виробництва курячих яєць.
Утримання позицій на внутрішньому ринку забезпечується зниженням рівня цін до мінімально можливих(іноді збиткових для компанії). За таких умов частина конкурентів не може продовжувати свою діяльність через отримані збитки і згортає виробництво або ж поглинається АХ «Авангардом».
Домашні господарства витримують конкуренцію лише за рахунок якості продукту.
Враховуючи характеристики продуктів кожного виду вказаних конкурентів можна констатувати, що за співвідношенням ціна-якість наше виробництво потенційно конкуруватиме лише із домашніми господарствами та маленькими птахофермами. Ціна нашого продукту буде нижчою ніж ціна на «домашнє» яйце, але різниці в якості майже не буде. Малих птахоферм в зоні збуту нашого виробництва немає. Таким чином, якщо кінцевий споживач забажає придбати якісне куряче яйце, наш продукт матиме перевагу на продуктами інших виробників.

Преимущества или дифференциаторы

Переваги перед "магазинним" яйце очевидні - колір, запах, пропорції, енергетична цінність набагато кращі.
Перевага перед домашніми господарствами - можливість отоплення курника в зимовий період, послуги ветеринара, ефект кількості поголів

Финансы

Потреба в фінансуванні проекту складає 160 000 грн. (20 000 доларів США).
До розрахунків внесені такі дані:
- початкові операційні витрати на запуск проекту в сумі 18 150 грн.
- постійні операційні витрати на місяць в сумі 20 600 грн.
- тривалість безприбуткового періоду 6 місяців (за 6 місяців сума = 123 600 грн.
- поправка на непередбачувані витрати та зниження ризиків 10% від суми всіх вищевказаних витрат.
revenue: от 324 000 грн/год Gross Profit = 23 %

Предложение инвестору

доля інвестора по домовленості. потрібні інвестиції в розмірі 20 000 $. Загальний строк окупності проекту становить 2 роки.

Команда или Руководство

Риски

ризик № 1 - епідемії серед поголів
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility12306
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация