Аналізуючи конкурентів в зоні розміщення продуктового магазину, бачимо, що їх є лише 2 (кіоск і супермаркет «Рукавичка»). Визначимо сильні і слабкі сторони даного магазину, у порівнянні з конкурентами, враховуючи те, що віддаленість до кожного з конкурентів близько 500м.
У порівнянні з кіоском і супермаркетом, даний магазин працюватиме цілодобово та матиме накопичувальні картки та картки на знижку. Магазин матиме ширший асортимент товарів ніж кіоск, а цілодобову безкоштовну доставку з замовленням онлайн не пропонує жоден конкурент.
Щодо інтернет-магазину, то цей проект є унікальним, тому прямих конкурентів у нього немає, хоча і є конкуренти в кожній області окремо. Основними з них (залежно від напрямку їх роботи) є: mobilluck.com.ua, rozetka.com.ua, deshevshe.net.ua, comfy.ua, allo.ua, lamoda.ua, depstor.com, vk-podium.com.ua, panama.ua, tyfli.com, ekipazh-service.com.ua, delivero.com.ua, aukro.ua, vashmagazyn.ua. Перевага перед кожним з них є нижча ціна, відсутність мінімального замовлення, можливість придбати товар в кредит, безкоштовна доставка, ширший асортимент товару, продаж товарів вітчизняних і закордонних виробників, наявність мобільного додатку, який проводить інформування про оновлення на сайті, відсутність спливаючої реклами та рекламних банерів.