Дизайнерський бренд жіночого одягу молодий український бренд жіночого одягу, метою якого є розвиток фешн індустрії в Україні. Ми хочемо довести, що український продукт може бути цілком конкурентним відносно одягу зарубіжних виробників. Якісні тканини і пошиття, модні фасони та демократичні ціни вирізняють наш бренд з-поміж інших.
Ми точно знаємо, що саме потрібно сучасній жінці аби завжди залишатись у центрі уваги і йти в ногу зі світом моди.
Для кожного елементу одягу ми використовуємо тільки якісні та дороговартісні тканини та матеріали, адже для нас дуже важливо розуміти те, що жінки, одягаючи речі нашого бренду будуть виглядати яскраво та стильно, і відповідно будуть задоволені своїм зовнішнім виглядом, адже це так важливо для сучасної жінки.
Для початку пропонуємо вашій увазі першу колекцію бренду, в яку входять піжамки з ніжного шовку та топи з неймовірно красивим та витонченим мереживом.
Бути стильною та жіночною це місія кожної жінки, тому дозвольте собі розкіш виглядати завжди неповторно та яскраво разом з MonCheri!
Текущее состояние
Станом на сьогодні в нас є створена перша колекція одягу MonCheri під назвою "SilkDream", в яку входять шовкові піжами(майки та топи) та окремо топи, обрамлені мереживом. Продукцію запустили в інтернеті в соціальній мережі Instagram, отримали багато позитивних відгуків про продукцію і хорошу базу клієнтів. За місяць (без значного піару) ми продали 20 майок та 10 піжам.
А також ми створили preview-відео та фото колекції, логотип.
Рынок
Продажі наразі ведуться тільки в інтернеті,з кожнем місяцем попит на продукцію зростає. Продукція зорієнтована на жінок та дівчат, хоча чоловіки також цікавляться і розглядають продукцію як подарунок своїм близьким. Основні продажі зосереджені в Тернополі, адже саме звідси ми розпочали піар, оскільки інші регіони країни ще не ознайомлені з продуктом ми сміливо робимо прогноз, що при правильній піар кампанії, наш продукт стрімко і успішно набере обороту по всій країні, а згодом і закордоном.
Проблема или Возможность
Більшість українців в наш час для здійснення покупок якісного товару їдуть закордон, аргументуючи це більшим вибором та кращою якістю та помірними цінами продуктів.
Співвідношення ціна-якість є основним аргументом, за що клієнт буде готовий платити!
Решение (Продукт или Услуга)
З виходом нашого бренду на загальний український ринок ми вирішуємо цю проблему шляхом презентації якісного продукту в широкому асортименті і оціненого відносно можливостей та доходів нашого населення.
Конкуренты
Конкурентами можемо розглядати тільки українські дизайнерські бренди, яких на сьогоднішній день є небагато, а відомих брендів взагалі одиниці.
Преимущества или дифференциаторы
Перевагою є те, що ми не закупляємо тканини та матеріали тільки в одного постачальника, ми працюємо з абсолютно різними магазинами в різних регіонах України. Ця модель не дозволяє копіювати іншим брендам нашу продукцію.
Целевое назначение инвестиций
Потрібні інвестиції для оренди та ремонту приміщення, в якому ми плануємо відкрити перший в Тернополі шоу рум, адже це упростить продажі та дасть можливість клієнтам візуально бачити та пробувати на дотик якість товару.
Іншим аспектом є закупка тканин та значне розширення асортименту, оновлення колекцій посезонно, адже в нас ще безліч поки що нереалізованих ідей!
І звичайно кошти на піар бренду.