Магазину легкого одягу із напрямком допомоги дітям. В основі проекту лежить класична модель магазину одягу малого підприємництва, який буде відрізнятися від подібних участю в благодійності.
Проект бізнес-плану магазину одягу із соціальним напрямком
Пропоную розглянути варіант створення магазину легкого одягу із напрямком допомоги дітям. В основі проекту лежить класична модель магазину одягу малого (середнього) підприємництва, який буде відрізнятися від всіх подібних ти що проводитимуться на постійній основі відрахування частини прибутку на допомогу дітям (важко хворим, постраждалим в наслідок бойових дій, сиротам…). Ці відрахування можна проводити двома шляхами – фіксована сума з одиниці проданого товару або ж % від загального чистого прибутку за конкретний календарний період (тиждень, місяць, рік). Це і буде маркетинговим ходом який приваблюватиме покупця та приносити дохід магазину. Для того щоб наш товар відрізнявся від конкурентів пропоную впровадити свою лінію, тобто логотип або торгову марку. Яким чином? Залучити до проекту місцевого виробника швейної галузі в яких можна замовляти продукцію із нашим логотипом (приклад логотипу додаю нижче). Велику роль для успішного ведення справи, на мою думку, відіграватиме інформування покупця про участі його у благодійності при покупці нашого товару. Для цього пропоную залучити громадських активістів, прасу, медіа та ін. Ще однією «родзинкою» магазину пропоную встановити куточок виключно соціального значення – продавати вживані речі які люди добровільно безкорисно здаватимуть нам (що шкода викинути і немає кому віддати). Прибуток від продажу цих речей 100% буде йти на благодійність. Чому люди нам будуть віддавати свої речі? Із власного досвіду знаю що багато людей не мають куди діти одяг з якого виросли діти, не підходить за розміром чи вийшли із моди. Звичайно їх можуть продати але розраховуючи на небайдужість наших людей це може стати сильним інструментом для здобуття нами репутації Добрих Людей. Щодо амбіцій на майбутнє, глобалізувати торгову марку за підтримкою місцевого і навіть національного великого бізнесу різних галузей промисловості, які би на своїй продукції розміщували наш логотип і відповідно допомагали би дітям. Як я це уявляю на конкретному прикладі, місцевий монополіст у молочній сфері компанія «Молокія» на частині своєї продукції (сметана) розміщає невеличкого розміру наш логотип, піднімає ціну на одиницю товару, скажімо, на 0,5 грн, робить на це акцент у свої точках реалізації чи супермаркетах чим привертає увагу покупця.
Щодо фінансової частини реалізації цього стартапу – враховуючи соціальне значення проекту можна заручитися підтримкою місцевих органів самоврядування, громадських організацій, меценатів, фондів та ін, які могли би суттєво допомогти із приміщенням, інформуванням потенційного покупця, зв’язком із місцевими виробниками товару який нас цікавить тощо.
Оренда приміщення площею від 30 м2 в залежності від місця розташування становить від 2000 грн/міс + 300-500 грн комунальні послуги, торгівельне обладнання (стелажі, вішаки, вітрини) якщо б/у в районі 10-15 тис грн, рекламні вивіски від 2 до 8 тис грн, та основною частиною витрат становитиме замовлення – закупівля товару +- 2000 у. о.
Модель орієнтована на Тернопіль та область, що не є обов’язковою умовою так як можна розгорнути у національному масштабі через мережу магазинів.
Дякую за увагу до моєї іде та прошу вибачення за можливу некоректність так як досвіду у написанні бізнес планів не маю. Посилаюсь виключно на свої позиції небайдужого громадянина та людини яка хоче внести свою частку у покращення життя наших громадян. Ця ідея з’явилася у мене 03.04.2016 коли мій трирічний син перебував у лікарні. Відвідуючи його я бачив як страждають маленькі діти і виникло велике бажання їм допомагати.