Український внутрішній полуничний ринок залишається ненасиченим при зростаючому попиті. Продукція полуниці продається як правило на відкритих ринках, дуже незначний обсяг реалізується через супермаркети, хоча займає 53% в торгівлі ягодами.
Експерти оцінують місткість внутрішнього ринку ягід на рівні показника у 100 тис. тонн, а валове виробництво суниці, за даними Комітету статистики, у 2014 році склало 57 тис. тонн, що охоплює 8,6 тис. га у всіх категоріях господарств, як підсобні приватні господарства населення, так і фермерські.
У Львівській області станом на 2014 рік налічується 7 фермерських господарств які займаються промисловим вирощуванням полуниці.
Площа вирощування суниці сільськогосподарськими підприємствами
залишається не значною і становить до 1 тис. га. Однак, слід зазначити, що
запровадження новітніх промислових технологій під час вирощування полуниці, відбувається насамперед у сільськогосподарських підприємствах та фермерських господарствах, що сприяє отриманню товарної ягоди, яка відповідає вимогам, як торгівельних мереж, так і переробників.
Лідерами саме промислового виробництва полуниці є Вінницька область - 18 тис. тонн, Одеська – 5, Волинська – 3,7, Львівська – 3,5 та Херсонська – 3,6 тис. тонн. Найбільші підприємства з переробки фруктів та ягід в Україні є “Аграна Фрут” (Вінницька обл.) та “Гал Фрост” (Львівська обл.), які займаються заморожування ягід з подальшою їх переробкою. В Україні 48% продажу заморожених ягід припадає на полуницю. Основними покупцями замороженої української полуниці є Італія (58%), Польща (31%) та Австрія (5%).
Ціни на ягоди полуниці залишаються достатньо привабливими, перебуваючи в ціновому діапазоні: 12-18 грн/кг – оптова ціна (роздрібна 18-24 грн/кг), на переробку – від 8 до 12 грн/кг.
Аналіз ринкової ситуації показав, що промислове вирощування полуниці залишається привабливим та перспективним бізнесом. Наявність у Львівській області як переробних підприємств ТзОВ Яблуневий дар, ТзОВ Гал Фрост, так і можливостей реалізації ягід на свіжому ринку (Мостиський ринок, гуртовий ринок Шувар та торгові мережі Сільпо, Метро, Ашан та інші), зменшує ризики пов’язані із необхідністю швидкої реалізації ягоди за короткий період плодоношення.