1. ІДЕЯ ПРОЕКТу 1.1. Розробка комплектів КТД, ТД, ПД, ДГ на базі 3-х базових моделей шасі 1. ІДЕЯ ПРОЕКТу
1.1. Розробка комплектів КТД, ТД, ПД, ДГ на базі 3-х базових моделей шасі
Текущее состояние
2. ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
Україна стає монополістом в виготовленні патентованих ШАСІ для КАТЗ. По бажанню клієнта на ШАСІ можна встановити силові агрегати відомих світових виробників.
3. ДІЙСНА СИТУАЦІЯ
3.1. Сьогодні автовиробники виготовляють автобуси та тролейбуси на комерційних ШАСІ з Китаю, П. Кореї, Індії, Японії.
3.2. Керівництво НТЦ розглядало питання щодо розміщення замовлень по виготовленню ШАСІ на теренах Львівської області, у містах Стрий (шасі для великих автобусів всіх класів), Борислав, Дрогобич, Самбір, Львів, тощо, в залежності від можливостей кожного підприємства.
Рынок
7. РИНОК
7.1. Потреба ринку України – 8000 од./рік КАТЗ (автобуси, тролейбуси, спец. автомобілі)
7.2. Експорт готової продукції – від 2000 од./рік
Проблема или Возможность
4. ПРОБЛЕМ в експлуатації стає набагато менше.
УНІФІКАЦІЯ в виготовленні та експлуатації досягає:
Шасі 70-95%;
Автобусів – 80-85%;
Тролейбусів – 90-95%;
Вантажних автомобілів -70-76%.
Спеціальні автомобілі – 58-62%.
Конкуренты
8. КОНКУРЕНТИ – на даний час не існують… українські заводи ШАСІ
не в и р о б л я ю т ь…
Преимущества или дифференциаторы
9. ПЕРЕВАГИ
9.1. Уніфікація в умовах експлуатації.
9.2. Скорочення термінів розробки комплектів КТД, ТД – у 3 рази.
9.3. Кількість «нових» робочих місць – до 4000 людей.
Финансы
12. СУМА ІНВЕСТИЦІЙ
12.1. СУМА кредиту $ - 1 300 000.
12.2. ТЕРМІН кредитування - 3,5 роки.
12.3. ПРОЦЕНТ - 10% річних.
12.4. Іпвесиції для зарплати та виготовлення дослідних зразків КАТЗ
Процентная ставка, %
10
Решение (Продукт или Услуга)
5. КЛІЄНТИ (споживачі ШАСІ)
5.1. Існуючі українські КОРПОРАЦІЇ – «УкрАвто»; «Богдан»; «Еталон».
5.2. Базовий завод - «ЛАЗ».
6. БІЗНЕС-МОДЕЛЬ
6.1. Всі виробники ШАСІ відраховують на користь ІНВЕСТОРА від 3% до 5% від собівартості одного ШАСІ.
6.2. Всі виробники КАТЗ відраховують на користь ІНВЕСТОРА від 3% до 5% від собівартості одного КАТЗ (у разі якщо виробник використовує комплекти КТД, ТД , які розроблені ІНВЕСТОРОМ.