7175

Приложение для радио

Украина, Волынская область
Отрасль: Интернет и ИТ
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 30.05.2017
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея


Створення вербальної Інтернет-спільноти на основі додатку для мобільних пристроїв для прослуховування радіоканалів, що транслюються радіо-блогерами.

Текущее состояние

Наразі це виключно ідея.

Суть ідеї - мобільний додаток для прослуховування радіо.
Знаю, що більшість, якщо не всі радіостанції поширюють свій ефір в Інтернеті. У всіх є свої веб-сайти, до перегляду яких слухачів постійно запрошують ведучі. Різні конкурси, акції, голосування тощо. Однак мені здається, що відвідуваність таких сайтів доволі невисока. Чомусь переконаний, що направленість слухачів саме на прослуховування ефіру не сприяє відвідуванню сайту навіть улюбленої радіостанції для читання тексту. Думаю, що причина не у тому, що сайт нецікавий, а саме в способі сприйняття інформації від джерела.
Якась частина заможніших радіостанцій створюють свої власні додатки для прослуховування ефіру через смартфони та планшети. Мій аналіз показав мені, що радіостанції створюють додатки для прослуховування саме власного ефіру. Чужий ефір не логічно транслювати у своєму додатку.
Ймовірно, існують сторонні розробники додатків, які можуть запропонувати користувачу прослуховування ефіру багатьох різних радіостанцій на вибір. Можливі два варіанти: або додаток знімає трафік із серверів радіостанцій "за домовленістю" або просто через відкритість такої трансляції. Пам'ятаю, колись за допомогою WinAmp грався із прослуховуванням радіоефіру невідомих радіостанцій. Але в ті часи трафік коштував ще гроші та й швидкості були не ті.
Сьогодні можливості суттєво змінюються. 3G впроваджується в Україні. Мобільні пристрої кількісно перевищуюють кількість комп'ютерів.
Докладніше скажу так: в мережі присутні соціальні мережі типу Facebook, Twitter, VK, OK або сервіс Instagram які зорієнтовані на візуальне сприйняття інформації, переважно текстової або малюнків. Той же самий YouTube чи G+ поширюють відеоконтент користувачів, що так само розрахований на візуальне сприйняття інформації очима. На мою думку - усі відомі мені мережі та сервіси вимагають від користувача часу для сприйняття інформації очима. Згоден, їхня привабливість та популярність змушують людей все ж таки знаходити час для улюблених мереж та сервісів. Нерідко люди мають вдосталь такого вільного часу та витрачають його на споглядання на екран.
Я давно вже для себе зробив висновок, що найкращі шанси на успіх має той вид бізнесу, який дозволяє потенційному клієнту зекономити час для досягнення своєї мети. Мій особистий досвід - найкращий магазин у найгіршому місці буде приречений. Тобто я відштовхуюсь від того, що час - це найдорожчий товар. Навчись економити час для клієнта - і успіх прийде обов'язково.
Отож дуже багато людей не завжди можуть приділити час соціальним мережам чи сервісам із орієнтацією на візуальне сприйняття. На роботі, за кермом, в дорозі тощо - люди часто ходять із навушниками, слухаючи щось - музику, радіо, аудіокниги. В автомобілях автомагнітоли частіше ввімкнені на прослуховування радіостанцій, аніж на відтворення музики із носіїв. Особливо у містах, особливо у великих, де в ефірі присутні десятки радіостанцій. Однак я особисто неодноразово відчував розчарування від прослуховування ефіру радіостанцій - відшукати музику відповідно до поточного настрою - марна справа. Ефір засмічений попсою, шансоном, сумнівними новинами та непристойними жартами. Особисто мене розчаровують такі ефіри. Але з іншого боку, музика із дисків чи із флешки грає по колу 100й раз і теж набридає. А часу щоразу писати нову музику, шукаючи її в Інтернеті теж не вистачає. Ймовірно не тільки водії відчувають такий дискомфорт. Думаю людям й інших "сидячих" професій це знайомо.
Вихід є - запустити в ефір власну радіостанцію )) Однак проблема ліцензій на радіочастоти непереможна. Особливо в Україні. Та й кількість радіостанцій не може збільшуватися безкінечно. Більше того, навіть відомі та солідні радіостанції не мають покриття в кожній області. Частоти змінюються від ретранслятора до ретранслятора. В кожному регіоні свій пул радіостанцій, до яких неможливо звикнути в дорозі.
Відповідно до усього написаного, я вважаю, що послуга своєрідної соціальної мережі, яка б працювала саме на основі сприйняття інформації через слух - тимчасово малорозвинена. В усякому випадку в Україні. Доступність мобільного Інтернету дозволяє вже сьогодні слухати будь-де радіоефір через телефон. Однак встановлення десятків додатків від кожної радіостанції - це суттєвий недолік. Було б добре, якби слухати всі радіостанції України можна було б через один додаток.
Це перша частина ідеї.
Друга: у випадку успішної реалізації першого етапу - обов'язково мусить наступити другий - власний broadcast в ефір власного радіоканалу. Другий додаток або бізнес-версія першого має на меті дати можливість такому користувачу створити на сервері власний плей-лист аудіофайлів, що транслюватимуться у вигляді псевдо-радіо в Інтернеті. Через додаток користувач із всіляких аудіофайлів легко дотиком може перетягувати доступні файли та розташовувати їх в унікальній довільній послідовності. Таким чином користувач не матиме необхідності носити із собою диски, флешки та користуватися random відтворенням. Сценарій ефіру моделюється просто на екрані дотиком пальця. Окрім того, особливо важливою вважаю опцію запису власного голосу через мікрофон телефону (або телефонної розмови, або як диктофон) та upload цього аудіофайла на сервер через додаток. Далі цей коментар, новина, думка, вислів тощо можна вклинювати між файлами, що вже присутні у списку відтворення. Такий собі online радіоблог.
Створення власного радіоканалу вмикає комерційний механізм. Кожен такий потенційний користувач змушений буде популяризувати власний канал, щоб зібрати якнайбільше шанувальників. Відповідно до цього в умовах конкуренції "за вуха клієнтів" користувач підбиратиме якнайкращу музику та якнайцікавіші новини. У Фейсбук вже присутні блогери, що мають тисячі та сотні тисяч підписників. Це вже потенціал. Однак у ФБ він не приносить фінансових дивідендів своїм авторам, лише суспільне визнання та популярність. Тому економічна зацікавленість дозволить кожному із них оголосити про створення власного аудіо-каналу - що підштовхне тисячі людей в короткий термін підписатись і на таку трансляцію улюбленого "героя". Тобто так можна використати можливості соцмереж для розкрутки власного продукту. Те ж саме стосується радіостанцій, які не можуть повноцінно пробитися в ефір в усіх регіонах одночасно. Для них це буде шанс підвищення конкурентності власних ефірів та доступу до ширшої аудиторії слухачів (без фінансових затрат!).
Перший додаток - безкоштовний та анонімний клієнт, що дозволить лише обирати канал та прослуховувати обраний ефір, перемикати канали тощо. Авторизація - дозволить відкрити ще деякі функції - наприклад перегляд плей-листа радіоканалу, що вже в минулому (прозвучав), можливість прослухати ефір із точки в минулому ще раз, можливо копіювати файли, коментувати, голосувати тощо. Ці можливості можна відкоригувати в процесі.
Другий додаток або pro версія - суто комерційний проект.
Цей додаток повинен дозволити клієнту створити власний канал ефіру. Наш сервер - це робочий майданчик оператора, що розміщатиме там аудіофайли та будуватиме власну програму із можливістю миттєво вносити зміни в ефір просто з телефону.
Як не парадоксально звучить, але світ звуків не менш дивовижний, аніж світ відео та зображень і текстів. Свого часу у Великобританії виникла паніка, коли "Війну світів" зачитали по радіо. Люди повірили у напад марсіан ))
Тому в процесі розвитку сервісу - можуть з'явитися джерела інформації та покупці. Тобто, якщо мелодія, виступ, пісня чи блок новин буде дуже вдалим та якісним, власники каналів матимуть можливість купувати такі продукти для розміщення у власному ефірі. Такий собі share, за який потрібно буде заплатити, щоб стабільно зберігати та примножувати власну аудиторію. Відповідно до зростання рейтингів каналу - власник каналу зможе продавати частину свого ефіру для рекламодавців, заробляючи таким чином кошти для розвитку власного каналу. Такий собі майданчик. щоб поєднати в одному місці зацікавлені сторони - слухачів-блогерів-інформагенції-рекламодавців.
Оскільки весь процес відбуватиметься на платформі комп'ютерного сервера - можлива максимальна деталізація усіх процесів. Будь-яка статистика може бути миттєво надана. Кожен канал радіо буде чітко бачити та знати коли і скільки слухачів його слухають. Кожен рекламодавець знатиме - скільком людям прозвучала його реклама, чого неможливо точно порахувати у звичайному радіо та телебаченні.
Важливим моментом може бути геолокація та доступ до персональних даних слухача через додаток. Модуль GPS сьогодні присутній практично у всіх гаджетах. Отже рекламу можна замовляти локально - для кожного села, міста, області. Можна виконувати диференціацію - за віком, статтю, іншими параметрами, які додаток знайде у телефоні або в зареєстрованому профілі.
Економічні відносини сервісу будуються виключно із власниками каналів. Способів і методів може бути багато. Це і обов'язковий визначений або плаваючий відсоток "податку" із кожної виконаної фінансової операції купівлі-продажу аудіофайлів, відсоток із рекламних доходів, плата за дисковий простір, за трафік, за час ефіру, абонплата за користування додатком та підтримку каналу, примусова реклама від сервісу, плата за відмову від примусової реклами та інше. Ці механізми потребують детального аналізу та можливо кореляції в процесі розвитку.
Цей проект частково перегукується із такими відомим сервісами як Skype та Viber. Однак їхнє позиціонування відрізняється.
Описану мною ідею можна реалізувати на базі Zello, однак знову ж таки - позиціонування та філософія цього популярного додатка - зовсім інша. У нього вузький профіль - мобільна інтернет-рація і змінити імідж певно важче, аніж розпочати все з нуля.
Тобто аудіосервіси присутні в природі, але жоден відомий мені не пропонує таких можливостей, як тут описані.
Гортаючи PlayMarket в пошуках аналогів я побачив додаток TunelnRadio який завантажений 100.000.000 разів. Тобто подібні сервіси користуються популярністю в цивілізованому світі. Той самий Zello називають надзвичайно популярним, але філософія "рації" суттєво обрізає контингент потенційних користувачів. Zello як мені здається люди використовують більше за необхідністю, аніж за вподобанням.
Якщо б створити подібний сервіс, думаю є шанс донести його до людей. Це може сподобатись багатьом. А Інтернет дозволить поширювати сервіс на різних мовах світу. Адже умови і потреби однакові у всіх країнах.

Рынок

Географія застосування додатка - глобальна. Першочергова орієнтація - на мобільні гаджети. На другому місці - комп'ютери через веб-сайт. Потенційна кількість користувачів - це невідомий відсоток від мільярдів людей, що користуються Інтернет. Орієнтовно можна досягнути максимально навіть 500.000.000 користувачів сервісу. Кількість радіоканалів може сягнути 50-100.000. Середній прогнозований "бюджет" одного радіоканалу може бути близько 100$. Відповідно бюджет ринку можна оцінити у 5-10 млн $ на місяць. Оціночно відсоток "податку" із діяльності кожного радіоканалу можна встановити у межах 5-10%. Таким чином дохід від продажів можна оцінити у 250.000-1.000.000$ на місяць. Видатки на експлуатацію сервісу, рекламу, розвиток, податки тощо можна оцінити у 50%. Таким чином прибутковість сервісу може сягати 100.000-500.000$.

Проблема или Возможность

Проблема полягає у відсутності соціальної спільноти нового покоління - а саме вербальної спільноти. Соціальні мережі на основі сприйняття текстової та графічної інформації присутні, відеоконтент також присутній у мережі завдяки багатьом сервісам. Сервіс вербального обміну інформацією обмежений телефонними дзвінками (інтернет-дзвінками), імітацією рації та додатками для прослуховування контенту радіостанцій.
Створення власного радіоканалу в інтернеті можливе вже сьогодні. Однак філософія використання та обов'язкова оплата такої послуги на самому початку - не дозволяє розвинутись таким сервісам. Окрім того, можливість отримувати фінансову винагороду від підтримки власного радіоканалу дозволить залучити до ринку активних та сміливих людей. Можливість бути пасивним анонімним слухачем без оплати - запорука активного збільшення користувачів сервісу. Ставка в першу чергу на мобільні додатки - це ініціатива йти на зустріч ринку, який сьогодні розвивається стрімкіше, аніж свого часу зростав ринок персональних комп'ютерів.
Відеоблоги сьогодні вже збирають велику кількість глядачів та підписників. Переконаний, що вербальний блог зможе перевершити за популярністю та розвитком ютуберів.

Решение (Продукт или Услуга)

Продукт: мобільний додаток - анонімний клієнт, мобільний додаток - фінансово заангажований мобільний додаток керування радіоканалом для інтернет, що розташований на сервері.

Конкуренты

Skype Zello Viber TunelnRadio але опосередковано. Під іншим кутом конкуренти - Facebook Twitter YouTube

Преимущества или дифференциаторы

Переваги:
анонімність та безкоштовність для рядових користувачів
фінансова зацікавленість - для блогерів та радіостанцій

Финансы

Фінансові витрати: створення мобільного додатку 1 та 2. Оренда та налаштування сервера для трансляцій в інтернет. Реклама. Підтримка команди розробників. Вдосконалення. Утримання обмеженого штату менеджерів служби для отримання замовлень на розміщення реклами в додатку, бухгалтерська служба.

Команда или Руководство

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility1189
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация