1972

DRESSCODE - чоловічий та жіночий одяг

Украина
Отрасль: Торговля
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 29.05.2017
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея


Відкриття магазина жіночого і чоловічого одягу європейських брендів у Києві( на вул.. Хрещатик). Колекції виробників Франції, Італії і Німеччини, яких іще не має на ринку України. Всі речі високої якості за доступним рівнем цін. Магазин в якому завжди широкий вибір асортименту , нові колекції кожного тижня, і діюча система знижок.

Текущее состояние

В даний час у мене є координати і каталоги колекцій виробників , яких я б хотіла представляти в Украіні (для того ,щоб працювати потрібно підписати договір), а також є приміщення, якє ідеально підійде для магазину такого формату. Готові всі документи .Частково є магазинне оборудування.

Рынок

За підсумками 2012 року зростання обсягів обороту роздрібної торгівлі в Україні становило 15,9% (у грошовому вимірі товарообіг збільшився до 804,3 млрд. грн.).

Проблема или Возможность

На мою думку, це можливість запропонувати покупцям оновлювати свій гардероб від європейський виробників, яких іщие не має на ринку України. Ми запропонуємо речі з дорогих , якісних тканин, а також високу якість пошиву.

Решение (Продукт или Услуга)

Послуга з допомогою, якої кожна людина зможе придбати для себе потрібну ,нові річі для свого гардеробу, для різних подій (повсякленний або святковий одяг) за доступними цінами і високої якості.

Конкуренты

В роздбібній торгівлі звертати уваги на конкурентів зовсім не потрібно, якщо мова йде про даний вид продукту, то тут потрібно приваблювати сваго покупця різними , новими й цікавими методами. Якщо твій магазин уже відомий , але завжди оновлений, то люди завжди повертаються і рекомендують іншим.

Преимущества или дифференциаторы

В торгівлі, як і в будь- якому іншому виді діяльності потрібно бути майстром і творцем своїх фантазій. І знову , аналіз з даного проекту, потрібно не тільки виставити на продаж, а запропонувати і показати колекцію так, щоб жодний клієнт не виходив без покупки і часто повертався за новим і цікавим.Тут всі секрети в рекламі.

Финансы

інвестиції потрібні для відкриття магазина: це аренда приміщення за два місяці, часткове оборудування , реклама і закупка товара (кожного бренда по дві колекції). План виручки в день має бути в середньому 20000 гривень. Перші три місяці магазин працює сам на себе, а потім вже приносить дохід.

Предложение инвестору

Інвестору пропоную 50% від чистого доходу кожного місяця.

Команда или Руководство

Риски

Ризики є в кожному виді діяльності, но добре продуманий і спланований бізнес план являється гарантом успіху кожного.
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility1684
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация