7587

Сприяння розвитку дистанційної професійної освіти

Украина, город Киев
Отрасль: Образование, обучение
Стадия проекта: Готов прототип или продукт
0 заинтересовалось
Хочу инвестировать
Всего необходимо
$ 10.223
Рейтинг
equalizer 220
help Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Идея
Надавати освітні послуги випускникам загальноосвітніх шкіл та незайнятому населенню в оволодінні професіями "Зварник", "Кухар", "Кондитер", "Стропальник".
Текущее состояние
Розроблена авторська технологія проектування інформаційного освітнього середовища, та програма підвищення кваліфікації викладачів професійно-технічних навчальних закладів з основ проектування інформаційних освітніх об'єктів. Розповсюджуються друковані навчальні посібники та відкрита авторська школа підвищення кваліфікації викладачів і майстрів виробничого навчання на сайті Фонду за дистанційною формою (http://muac.itdev.org.ua/). Здійснюється формування україномовного професійно орієнтованого інформаційного освітнього середовища Чернігівської області, за робітничими професіями сфери послуг (кухар, кондитер, пекар) та Дніпропетровської - за міжгалузевими професіями (зварник, стропальник), що дозволяє охопити ринок праці на теренах України. Передбачається й російськомовний та англомовний варіанти професійно орієнтованого інформаційного освітнього середовища, що дозволить розширити ринок надання освітніх послуг на території країн колишнього Радянського Союзу та інтегруватися в освітній простір країн Євросоюзу.
Рынок
В абсолютних цифрах кількість безробітних в Україні на кінець 2014 року складала 1,8 млн. осіб. З урахуванням подій на сході України і Автономної Республіки Крим, з урахуванням переміщеного населення Донбасу цей показник значно вищий. У регіональному розрізі відсоток безробіття становить у Житомирській області - 12,3%, Чернігівській - 12,1%, Тернопільській - 12%, Полтавській - 11,8%, Рівненській - 11,7%), Одеській - 7% і в Києві - 7,2%. В Росії з осені 2014 року і на протязі 2015 року спостерігається тенденція зростання безробіття за рахунок суттєвого скорочення персоналу. Станом на 2015 рік показник безробіття становить 6.4%. Найбільша чисельність безробітних серед молоді до 25 років – 28, 3%. Доля безробітних без будь-якого досвіду трудової діяльності становить 31,9%. У країнах Євросоюзу безробіття серед молоді становить: Великобританія – 18%, Франція – 25%, Італія – понад 30%, Греція та Іспанія понад 50%. Отже, ринок надання професійно орієнтованих освітніх послуг характеризується досить високими показниками. Проблема носить міжнародний характер і вимагає інтеграції зусиль з орієнтацією на широке використання комп’ютерно орієнтованих педагогічних та інформаційних технологій.
Проблема или Возможность
За даними Держстату України офіційний рівень безробіття станом на 2014 - 2015 роки складає 9,7%. Прихований показник рівня безробіття значно вищий (70% працівників знаходяться у вимушених безоплатних відпустках). Увесь контингент безробітних зацікавлений не лише у своїй конкурентноспроможності, а й мобільності на ринку праці. Тому проблема створення механізмів надання професійно орієнтованих освітніх послуг з віддаленим доступом до інформаційних освітніх ресурсів без відриву від виробництва є вкрай актуальною і послуги такими, що мають високий рівень запиту в середовищі незайнятого населення. Для випускників загальноосвітніх навчальних закладів передбачається безкоштовне надання професійно орієнтованих освітніх послуг, за рахунок Фонду, бюджет якого передбачається формувати шляхом надання послуг з підвищення кваліфікації та перепідготовки незайнятого населення. На сьогодні впровадження авторської технології дидактичного проектування інформаційних освітніх об'єктів та їх розроблення здійснюється викладачами і майстрами виробничого навчання на альтруїстичних засадах. У зв'язку з надзвичайно важким економічним станом в Україні і складними умовами проживання, залучати педагогів до формування інформаційного освітнього середовища на безкоштовній основі чим далі стає складніше. З цих причин робота по завершенню формування інформаційного освітнього середовища затягується, терміни виходу на ринок професійно орієнтованих освітніх послуг відкладаються.
Решение (Продукт или Услуга)
Авторська технологія комп'ютерно орієнтованого дидактичного проектування інформаційних освітніх об'єктів та їх інтеграція в інформаційне освітнє середовище аналогів в інших країнах не має. Особливістю цієї технології є запровадження таких дидактико-психологічних механізмів, які враховують індивідуальні здібності, запити, інтереси і схильності тих, хто отримує освітні послуги. Технологія пройшла експертизу в Чернігівській, Дніпропетровській і Донецькій областях на рівні запровадження дослідного зразка інформаційного освітнього середовища.
Конкуренты
Ринок освітніх послуг характеризується середнім рівнем насиченості. Але запровадження технології, якій аналогів в інших країни не має, суттєво знижує рівень конкуренції. Структура навчально-методичних матеріалів має розгалужений характер, а дидактичні методи індивідуального навчання базуються на моделюванні причинно-наслідкових зв'язків. Тому скопіювати такі професійно-орієнтовані матеріали якщо й можливо, то лише фрагментарно. З копійованих матеріалів дуже складно скласти цілісну навчальну інформацію. Така копіювальна робота носить дуже кропіткий характер, тому простіше вивчити ніж копіювати.
Преимущества или дифференциаторы
Жодна з реалізованих технологій не орієнтовані на індивідуальні здібності, запити, інтереси і схильності тих, хто отримує освітні послуги. Особливістю технології є оригінальний дидактичний підхід до моделювання структурно-логічних, міжпредметних і причинно-наслідкових зв'язків та формування бази індивідуально орієнтованих роз'яснювальних матеріалів. Технологія комп'ютерно орієнтованого дидактичного проектування викладена у авторському навчально-методичному посібнику, який розповсюджувався у книжковій торговельній мережі.
Финансы
Інвестиції потрібні для матеріального заохочення викладачів і майстрів виробничого навчання у їх проектній діяльності з розроблення інформаційних освітніх об'єктів. На розроблення інформаційних освітніх об'єктів за професією "Зварник" необхідно 4050 у.о. На розроблення інформаційних освітніх об'єктів за професією "Кухар" необхідно 2124 у.о. На розроблення інформаційних освітніх об'єктів за професією "Кнодитер" необхідно 2124 у.о. На розроблення інформаційних освітніх об'єктів за професією "Стропальник" необхідно1935 у.о. Загальна сума витрат становить 10223 у.о.
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видеозаписи
Инвестируйте в выдающиеся стартапы, находите инвестиции и кредиты для своего бизнеса, вовлекайте в свои идеи лучших профессионалов
Авторизуйтесь на портале используя ваш аккаунт социальной сети
Либо войдите / зарегистрируйтесь
Забыли пароль?
Укажите электронный адрес, который Вы использовали для регистрации на Startup.Network
Войти как пользователь
Вы можете войти на сайт, если вы зарегистрированы на одном из этих сервисов:
arrow_back
more_horiz
close
visibility87
favorite 0
share
close
thumb_up 0
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видеозаписи
 
Хочу инвестировать
OK