Чому саме маркетинг-директор повинен очолити бізнес-трансформацію? - Павло Рижій

Чому саме маркетинг-директор повинен очолити бізнес-трансформацію? - Павло Рижій

Дата: 04.09.2019 - 04.09.2019  | 19:00
Место проведения: Киев, вул. Хрещатик, 29., ЦеХаб (магазин «Цитрус») 2 пов.
Ссылка на регистрацию: https://2event.com/uk/events/1766319

Організатор: бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»

Партнер: ЦеХаб / Київ

Дата: 4 вересня 2019 (середа)

Початок: 19:00

Місце: Київ, вул. Хрещатик, 29., ЦеХаб (магазин «Цитрус») 2 пов.


Функція маркетингу поступово втрачає свою стратегічну значимість. Все більше організацій передають функціонал, що традиційно був у маркетингу, до інших організаційних структур, таких як відділ стратегії, інновацій, розвитку, клієнтського досвіду, стратегії та ін. Тепер маркетинг все більше займається функцією комунікаційної підтримки та виконує тактичні завдання.

Маркетинг має повернути собі стратегічну роль в організації, і найкращій спосіб це зробити – очолити інноваційну трансформацію бізнесу.

Питання зустрічі:

  • Основні фактори, що спричиняють зміни в професії маркетолога. Точки дотику зі споживачем.
  • Чому саме маркетинг – найкраща "точка докладання зусиль" для інноваційної трансформації компанії?
  • Як може виглядати дорожня карта змін для маркетолога на шляху до лідера інноваційної трансформації.


Запрошений спікер:

ryzhiyПавло Рижій - експерт з корпоративного підприємництва та корпоративних інновацій. Має більше 15 років прикладного досвіду в маркетингу, розвитку бізнесу та управлінні інноваціями в B2B і В2С міжнародних і локальних компаніях в Україні, Росії, Центральній та Східній Європі. Працював в компаніях Філіп Морріс, 3М, Крафт Фудз, Кедбері, Байєрсдорф, Кока-Кола. Керував ребрендингом великого універсального банку, брав участь в глобальному запуску YOTAPHONE, керував підготовкою запуску бізнесу TASSIMO. Розробив стратегію інновацій для провідної тютюнової компанії (Філіп Морріс Україна), включно з процесом внутрішніх інновацій з елементами Design Thinking і LEAN Startup, а також формат співпраці з зовнішніми інноваційними екосистемами з елементами Open Innovation. 

Вартість участі – 150 грн (в день проведення заходу - 200 грн)

 

 Контактний телефон: 0445850033, 0675248949

Програма та реєстрація за посиланням: bit.ly/2TU4wBA

Дата публикации: 22.08.2019

Комментарии:

Необходимо авторизоваться

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
visibility386
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится